Összes oldalmegjelenítés

2019. június 10., hétfő

Egy kertes házban bármi előfordulhat

Bármi, minden, bármikor, egyszerre előfordulhat egy családi háznál.
Kezdődött azzal, hogy nem volt netünk, tévénk. Van élet ezek nélkül is, de milyen:)
Hívtuk a T-com emberét, 72 múlva jön, ígéretét hűen tartotta, egy napnál előbb nem jelent meg a kapuban(volt már rá példa). Nem alaptalanul, vannak félelmeim a szerszámos ládával érkezőkkel kapcsolatban, kétbalkezesekből nincs hiány. Már a megjelenése sem volt valami bizalomgerjesztő...
Próbálta bentről a megoldást megtalálni(Vince szobájában van a modem), de nem sikerült. Azzal kiment és azt mondta, hogy most ő egy kicsit vandálkodni fog(szó szerint)én meg erre, hogy itt biztos nem!Azt hitte viccelek.
Tavaly előtt a szigetelésnél beszigetelték a kábeleket......eddig persze ez senkinek nem tűnt fel. Két tenyérnyi lyukat vájt a kőzetgyapoton és megoldotta, 1,5 évig fogja bírni szerinte......
Másnap éjjel egy nagy zuhogásra ébredtem(még szerencse, hogy nem aludtam mélyen és Vince mellettem rögtön ébred), azt hittem , hogy bekapcsolt a fűtés. De nem, mentem a hang irányába, gyanakodtam arra, hogy kint vihar van és nyitva maradt az ablak a fürdőben, ez sem nyert. Megláttam a falból ömlő vizet, elfáradt/eltörött a zuhanypanel(10 éves volt) egy része, ami leesett és ömlött a víz.
Gyorsan ki, elzárni a főcsapot. Reggel megkerestük, hol van a zuhany elzáró része. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy itthon voltunk, különben elázott volna a ház(parketta, fa bútorok, még belegondolni is szörnyű), fürdeni tudunk a kádban és van vizünk!
Hívtam az ovistárs apukáját,  segítsen ,sok mindenhez ért és ismer megbízható szakembereket. Kaptam nevet, számot, kedden jön az ember(előtte egy kisebb nyaralásnyi összeget kiadunk a panelra)és talán megoldja a problémát.

1 megjegyzés:

  1. Erre szokták mondani, hogy a baj nem jár egyedül. :)
    Kitartás! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés