Összes oldalmegjelenítés

2019. június 13., csütörtök

Megkezdtük a nyári szezont

Végre itt a nyár!
Kende már a múlt héten is beteg volt, szerdáig megoldottuk felváltva az itthonlétet Zolival, aztán ő elutazott, maradtam táppénzen itthon vele. Ahogy ma is. Kezdődött lázzal, torok-és fülfájással, befigyelt egy kötőhártyagyulladás is, a gyógyszerek miatt hasmenése lett. Sokat pihent, ebéd után mindig aludt(2-3 órát), hétvégén már gyógyultnak nyilvánítottam és elengedtem a kétszer egynapos osztálykirándulásra. Tegnap rákvörösen fogadott az iskolában és már láttam rajta, hogy valami nem kerek(még akkor nem tudtam, hogy az élményektől fáradt el vagy ismét beteg lesz)
 Kérdezem, hogy bekente-e magát naptejjel?Az elején igen(7.45-kor indultak, akkor igen)és utána?Már elfelejtettem. Nem vigasztal, de a többi gyerek is leégett. Sapka volt a fején.
Ma úgy ébredt, hogy ismét nem tudja a szemét kinyitni a váladéktól. Irány a gyerekorvos, újabb szemcsepp. Itthon töltött táppénzes nap nekem. Ha már lúd, legyen kövér. Vince is itthon maradt. Óvónők szabadságon, nyári üzemmódban működik a csoport, holnap rovarirtás, kérték, hogy 12-től hozzuk a gyereket haza. Zoli megnyerte holnap délelőttre őket. 
Vince még az átlag hisztinél is többet nyújtott ma, folyamatosan piszkálják egymást(az esetek többségében a kicsi a nagyot), állandóan kitalál tevékenységeket és ha rögtön nem ugrok, akkor kiabál, verekszik(ilyen pl. a festés, gyöngyvasalás). A mai nap mérlege: egy összetört üveg orrcsepp, egy kis tégely kiömlött tempera, szétnyomott cseresznyéket tett a virágföldbe-ott se hiányozzanak a hangyák, gondolta. Kb. óránként seprek, törlök, felmosok.
Csak a kánikulára fogom(kifogásokat mindig találok), bent a házban hűvös van(25-26 fok), de nem tudom bent sokáig lekötni, egyébként is ott a medence:)
Kicsi barnul, a nagy ég
Idén ismét újat vettünk, mert a tavalyira Zoli rátolatott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése