Összes oldalmegjelenítés

2019. június 8., szombat

Így foglalunk szállást

Azt terveztük, hogy a Familyparkban zárásig leszünk, utána ott a közelben keresünk szállást és másnap, kipihenten jövünk haza.
Találtam is a park honlapján szállásajánlatokat, amit Zoli leszavazott. Tud ő olcsóbbat is.
Booking-on foglalt, levette a hely a teljes árat(azért ez ritka)a számlánkról. Mutatja a térképen, hogy 8 km-re van a Familyparktól és nincs benne reggeli. Bárhogy néztem, térkép alapján nekem jóval többnek tűnt, mint 8-km.
Szombat este indulnánk, a GPS 240km-t írt, egy síparadicsomban sikerült  az olcsóbb, reggeli nélküli szállást lefoglalni.
Két beteg gyerekkel inkább hazajöttünk.
Most átnézem, hogy a nyaraláshoz foglalt szállások egyáltalán a célországban vannak-e:)

5 megjegyzés:

  1. Jaj, ne haragudj, de ezen vigyorognom kell. :D Még jó, hogy azért viszonylag simán haza tudtatok jönni.

    VálaszTörlés
  2. Ez is bekerül a családi legendáriumba, Apa és a szállásfoglalás.....

    VálaszTörlés
  3. ójajjj... én biztos kiborultam volna....

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok kiborulós fajta, nevettem rajta, ilyen a mi formánk.

    VálaszTörlés