Összes oldalmegjelenítés

2019. június 7., péntek

Familypark

Családi traktorozás
Ezt a hajót Kende választotta, végül az apja háta mögé bújt
Száraz csúszda, alattuk szőnyeg
Indulás!!
Már csak pár centi hiányzik
Kihagyhatatlan hely!A szép időnek köszönhetően sokan voltak, a kasszáknál álltunk a legtöbbet. Nyitástól-zárásig érdemes menni(nem olcsó, de egyszer ki kell próbálni), nem jegyeztük meg, hogy melyik sorban parkoltunk(fontos, mert rengetegen vannak, zárás után legalább 30 percig az autót kerestük, fáradtak voltunk, pedig általában fotózni szoktunk parkolás után)
Óriási alapterületen(több, mint 14 hektár) minden korosztály megtalálja a számára élvezetes, szórakoztató játékot. Az éttermek is tematikusak,ebédeltünk egy közepes éttermi áron. Vince vakmerő(a szellemkastélyban szólt, hogy menjünk ki), bátor, hiába a tiltás, ő felment a magas csúszdához, Kendét ott pl. nem engedték egyedül(hiába magas, de nincs 40 kg)Zoli bevállalósan a számomra rémisztőbb játékokra felült velük, nekem maradt a "babás"kacsa és a béka, ami körbe -körbe megy és minimálisan emelkedik. A gyerekekhez kaptunk a belépő mellé matricát, amire ráírtuk a nevünket, telefonszámunkat. Amíg elmentem a mosdóba, kértem, hogy várjanak meg, Zoli kijelölt egy területet, meddig mehetnek, persze onnan egy óvatlan pillanatban leléptek....Kendét feltűnő pólója után ismertem meg egy vár tetején. Vizes része is szuper, arra nem készültem fel, hogy fürdőruhát is betegyek, persze mindkettő derékig megmártozott. Minden játék nagyon ötletesen van kiépítve, pl. a vasútállomáson a korláton bőröndök, masiniszta, kordon. Állatkerti, állatsimogatós része is van.  Külön részlegen mesék jelennek meg házikókban, a szereplők mesélnek, mozognak. Tényleg színvonalas!Természetesen minden tiszta, igényesek a mosdók(is), figyeltek a részletekre, tematikusak a wc-k is, pl. a falusi gazdaság résznél a női wc-kben szamár a dekoráció és dézsának álcázott mosdóban lehet kezet mosni.
Meséljenek helyettem a képek:
Egy ilyenbe én is bemerészkedtem:)

Részlet az egyik játszótérből

Vizes részleg


Csizmás kandúr




1 megjegyzés:

  1. De jó lehetett :) ! Kicsit feledésbe merült nálunk ez a terv, pedig tényleg kár lenne kihagyni, látni, hogy szuper volt minden :) !

    VálaszTörlés