Összes oldalmegjelenítés

2016. szeptember 27., kedd

Sün Balázs

Anno írtam arról, amikor a kacsa csoport(Kende mini, kiscsoportja)plüss állatkája, Hápi Sápi nálunk töltötte a hétvégét.
A fiúk süni csoportba járnak, Sün Balázs a csoport kabalája. Sün Balázst minden gyerek hazaviheti magával egy hétvégére és a vendégség alatt lévő programokat Sün Bazsi naplójába beírjuk. Akár fotót, rajzot is tehetünk be a naplóba. Az óvónők figyelnek arra, hogy minden gyerek legalább egyszer magával vigye Sün Balázst. Ebéd után pedig mindig más ágyába fekszik(természetesen ki kell érdemelni),puha plüss, jó érzés hozzá bújni. Valójában egy nagyobb méretű báb. Az oviban szoktak vele szerepjátékozni.
Pénteken Kendus szekrényébe figyelt, ő büszkén hordozta a kezén, itthon mindig mellette volt, amikor sakkra mentünk elkísért minket. Nem alszik plüss figurával, soha nem is aludt, de most igen!
Vasárnap részletesen leírtuk a hétvége eseményeit, Kendus diktált ,én írtam(még azt is, hogy mit néztek közösen a tévében, egészen addig, hogy ő nyert sakkon, mi volt a névnapján)
Az egyik legnagyobb névnapi ajándék ez volt!
Felolvastam a napló régebbi bejegyzéseit, megnézegettük a rajzokat, fényképeket. Hétvégén többször kérte, hogy mossuk ki, mert pl. beleért a szája Kende tányérjába(ott ült velünk minden étkezésnél:)vagy leejtette a földre. Este diamesét olvastam, stílusosan a Sün Balázs címűt:)
Nagyon jó ötletnek tartom ezt az egészet!A csoporthoz való ragaszkodást erősíti és egy kedves gesztus. Vincihez is jön majd látogatóba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése