Összes oldalmegjelenítés

2016. szeptember 24., szombat

Hányós éjszaka

2 napja nagyon náthás vagyok, fújom az orrom, ami hol bedugul, hol elcsöppen, a hangom olyan, mintha mutálnék és pénteken egyszer-egyszer megszédültem. Amikor érzem, hogy valami nem kerek, akkor elkezdem szedni az Algopyrint , nekem bevált. Ma már lényegesen jobb a helyzet, mint pénteken. Segített, hogy délután 1 órára ágyba bújtam és olvastam majd pihentettem a szemem.
Azon imádkozom ilyenkor, hogy a gyerekek el ne kapják. Hiába a sok szellőztetés, mégis egy légtérben vagyunk.
Vinci éjfél körül hangosan felsírt, elkísértem a wc-re, most alakul ki nála az éjszakai szobatisztaság, gondoltam a pisi miatt sír. Nehezen, de visszaaludt. Négy körül sikítva sírt, rögtön ugrottam. Valamiért ilyenkor mindig azt gondolom, hogy leesett az ágyról(ami alacsony és oldalt magasabb)
Vinci is szaladt hozzánk, a félsötétben(éjjeli kislámpa világít)megsimogattam az arcát és éreztem, hogy összehányta magát(Kendus pénteken mesélte, hogy az oviban egy kislányt hazavittek, mert hányt). Vincinek a haja, pizsamája, párnája a szőnyeg és amerre lépett minden csupa hányás.
Gyors zuhany, hajmosás. Megnyugodott, közénk feküdt. A hangokra Kendus is megébredt, ő jött Zoli helyére, Apja ment a gyerekágyba:)
Napközben már nem volt rókázás, de a szemén látni a betegséget. Ebéd körül és most estére belázasodott, délután híg volt a széklete. Amikor nincs láza, akkor tesz-vesz, segít az autószerelésben, főzőcskézik.
Már a hétfőn gondolkozunk, Zoli külföldre megy, nekem csak két órám lenne, de múlt héten is kivettem egy anyanapot az altatás miatt.

5 megjegyzés:

  1. Itt is írom, hogy gyógyuljatok meg gyorsan! (küldtem neked emailt)

    VálaszTörlés
  2. Itt is írom, hogy gyógyuljatok meg gyorsan! (küldtem neked emailt)

    VálaszTörlés
  3. Szia Vivi!
    Nem kaptam meg az emailt: elem29@freemail.hu

    VálaszTörlés