Összes oldalmegjelenítés

2016. szeptember 1., csütörtök

Első alvós nap az oviban

Egész nap paráztam, hogy vajon mi lehet velük. Hogyan telik a napjuk?
Reggel hisztizett mindkettő, az ajtóban adtuk át őket az óvónőknek. Kende azért nyafogott, mert a barátja hozott neki tetoválást, amit a barátja  elmondása szerint berakott Kendus szekrényébe, de ott nem volt semmi(később a barát anyukájával találkoztam és véletlenül nála maradt).
Vinci azért sírt, mert nem maradtunk vele az oviban. Mutatta, hogy vegyem le a szandimat és menjek vele játszani. Délután az óvónéni mondta, hogy gyorsan abbahagyták a hisztit.
Izgultam amiatt is, hogy Vinci bekakil vagy bepisil. Az utóbbi gázabb. Szobatiszta, éjjel-nappal, de gyakran előfordul, hogy kint az udvaron matat/szerel, nincs kedve bejönni a wc-re, ott helyben letolja a gatyáját és odakakil, ahová ő gondolja. Tegnap is előfordult ilyen. Tudja, hogy nem szabad és mégis, lusta bejönni. Elég ciki lett volna, ha az ovi udvarára odakakil.
Annyira féltem, hogy majd hívnak az oviból, napközben hallottam, hogy cseng a telefonom(gondoltam biztosan az oviból), de nem(szerencsére)
A beszoktatás alatt többször előfordult, hogy Vinci jelezte(mutatta a kacsacsőrt), hogy éhes. Tízóraira gyümölcs van, amit szeret(mindent szeret:), de nem lakik vele jól. Hiába volt előtt kb. 2 órája reggeli. Majd hozzászokik. Jó időben kint tízóraiznak a csoportok az udvaron, Vinci minden csoporthoz leült tízóraizni.
Az óvónéni mesélte, hogy a megosztás nem megy neki. Ez igaz, majd megszokja a csoport szokás-szabályrendszerét és nem lesz ebből baj.
Kendusnak, mivel nagycsoportos külön foglalkozás volt, ahová Vince is ment, nehezen értette meg, hogy neki nem kell ott lennie, neki a kicsikkel kell játszani. Addig-addig piszkálta a tesóját(és a foglalkozást is zavarta), azt mondták neki, hogy leülhet a bátyja mellé, de ne piszkálja.
Mondták, hogy Kendus bekísérte Vincit wc-re. Kérdezem itthon, hogy szólt neked KEndus, hogy pisilnie kell?"Nem anyja, odamentem hozzá, megkérdeztem tőle, hogy kell-e neki pisilnie és azt mondta kell!Én meg elvittem a wc-re!"-ilyen egy okos, gondoskodó nagytesó.
Az altatásnál volt probléma. Kendével akart aludni Vinci egy ágyban. Kende azt mondta, hogy itthon is egy ágyban alszanak(hát ez nem igaz, előfordult már, hogy Vinci bemászott mellé), de nem osztoznak egy ágyon. Ketten ott nem fértek el az ágyon, mondta az óvónő, hogy Vinci félig lelógott az ágyról, nem hagyta a tesóját pihenni. Végül belenyugodott abba, hogy neki más az ágya, egymás mellé rakták őket.
Délután arra mentem, hogy hangosan kacagnak a csúszdánál, alig vesznek rólam tudomást, nem akarnak hazajönni.
Alakul ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése