Összes oldalmegjelenítés

2016. szeptember 25., vasárnap

Kende névnap

Ma van Kende névnapja. A házon kívüli terveinket Vinci betegsége keresztülhúzta, sebaj, itthon ünnepeltünk.
Előző este kérdezte, hogy akkor az ő ajándéka már reggelinél ott lesz asz asztalon?!Ahogy szokott?
Észrevettem, hogy a "dugi helyem"többé már nem "dugi hely", Kendus még az ünneplés előtt megtalálta a meglepiket. Kutakodott, mint ahogy én is kb. 28 évvel ezelőtt. Hajtotta a kíváncsiság.
Kapott egy kis dobozos legót, több figurával, vízimentővel, tűzoltóval.
A legót teljesen egyedül rakja össze, hihetetlen rövid idő alatt.
Mellé egy kis könyvet a Bori sorozatból(Bori iskolába készül), eddig Boris könyvünk még nem volt, csak Bercis. Szeretem a manó kiadó könyveit, mert teljesen az ő korosztályuknak szólnak a történetek, szépen illusztráltak, annyira hosszúak, amíg figyelni tudnak. Tart a Stekezz őrület, Zoli hazajött tegnap két kis stekezzel és egy űrhajóval, az oviban megy a csere-bere.
A hét közepén felvilágosítottuk, hogy a csere attól csere, hogy te is kapsz. Eddig csak ő adott.
Ebédre húslevest főztem, másodiknak villámgyors kakaós sütit(recept a havi Nők Lapja Konyhából való). Kendus a húslevesből kieszi a húst és ennyi. A léhez és a zöldséghez hozzá sem nyúl. Biztos érni kell még, levest az egyetem alatt szerettem meg, addig inkább mellőztem.
Ebéd után már nem alszik és pihenni is addig pihen, amíg a mesét meghallgatja és szolidaritásból megvárja, amíg az öccse elalszik.
Délután bunkert építettek, kalózosat játszottak.
Többször rá kellett szólni, hogy ne tegyen Vinci fejére takarót(az oviban láttam ilyet, beszoktatáskor az egyik csoporttársa csinált hasonlót)
Elkísért a kertészetbe. Oda szívesen jön, mert vannak teknősök, aranyhalak. Készített néhány fotót róluk, nevettem rajta, amikor leguggolt a kerti tóhoz, hogy tökéletes képet csináljon.
A rózsákat közösen elültettük, gazoltunk és még vacsora előtt elmentünk az utcába gesztenyét szedni. Tavaly rengeteget gyűjtöttünk, idén későn kaptunk észbe, mert szinte alig találtunk néhány hibátlan darabot. Több fa van a közelünkbe, de vagy törött volt, vagy felszedték előttünk. Ő ragaszkodik hozzá, hogy azt a mennyiséget(kb. 15 darab)holnap bevigye az oviba.


3 megjegyzés: