Összes oldalmegjelenítés

2016. május 4., szerda

Harapós Vince

Mindig a másé kell neki. Hiába van ugyanaz az étel, ugyanolyan tányéron, ugyanakkora mennyiségben...az övébe belekóstol, aztán megy az enyémhez(először nálam kunyerál, mellette ülök) Apjáéhoz, Kendéjéhez. A szomszéd fűje...
Ebédeltünk, még arra is figyelek, hogy neki is savas víz legyen a poharába, ha már magamnak azt öntöttem.
Nem adtam az enyémből, ezért beleharapott a kezembe.
Nem voltam rá felkészülve és rosszul érintett(soha nem csinált még ilyet), hangosan felsikítottam a fájdalomtól. Ő megijedt a reakciómtól és sírni kezdett.
Másnapra feldagadt és zöld-kék-lila nyoma maradt(úgy néztem ki, mint, akit megvertek)
Tudja, hogy fájdalmat okozott nekem, az eset óta nem próbálkozott nálam.
Első és utolsó volt nála, remélem.

Ha valamit nagyon akar és nem kap meg, akkor verekszik. Kiharcolja magának a kívánt dolgot.
Tegnap egy kisfiú fellökte őt, pillázott is nagyokat, válaszként felhúzta az orrát, keresztbe tette a kezét és odébb ment(egy fotót megért volna:)
A kisfiú később odament hozzá, hogy bocsánatot kérjen és megpuszilja, de Vinci továbbállt.

Kutyaterápia másnapján mondja az egyik fejlesztő a másiknak Vinciről:"Képeld, nem bántotta kutyát!"
Kikerekedett a szemem, felmerült bennem, hogy visszakérdezek:"miért bántaná az állatot?"-bölcsen inkább befogtam a szám. Soha nem inzultálta az állatot, nem is értettem a kijelentést.
Imádja a kutyusokat, simogatja őket, szeretettel közelít feléjük(ahogy a babák felé is)

2 megjegyzés:

  1. És Kende ad a sajátjából? És viszont működik? Ákos nálunk nem eszik, iszik máséból (nagyon finnyás, és mindig azt mondja, hogy én is azt mondom, ne igyon máséból... jogos...), Ábelnek nem mindig szívesen ad a sajátjából, de már változik. :-)

    VálaszTörlés
  2. Kende ad a sajátjából, ha kérnek belőle,ez nem működik kölcsönösen. Vince nem ad a sajátjából, sőt a másét is elveszi.
    Ha Kende kap az oviban vagy a barátjától édességet, az az első, hogy hoz Vincinek is. Ő ilyen.

    VálaszTörlés