Összes oldalmegjelenítés

2016. április 22., péntek

Rend a legók között

A fürdő/wc és a mosókonyha kivételével  mindenhol fellelhető nálunk legó. Többször előfordult már az a klasszikus példa, hogy éjjel megy ki az ember a szobából és böki a talpát az apró legódarab. Nem vagyok hajlandó állandóan a legóembereket, kockákat, alkatrészeket,elemeket pakolni. Figyelmeztetem őket egyszer-kétszer-többször, felemelem a hangom, szankciókat vezetek be(nincs tv), de így is nehéz őket rávenni a rendrakásra.Tulajdonképpen ők átlépnek rajta,nem zavarja őket, csak az én szememet bántja.
A kockaáruház honlapján találtam jópofa legótartó dobozokat, legó formájúak, egymással kompatibilisek, az alap legó színekben kaphatóak.
Rendeltem egyet, a legolcsóbbat, hogy megnézzem milyen a valóságban. Szerelem volt első látásra:) Egy bökkenő volt, hogy túl kicsi(vagy a fiúknak van sok legójuk?)
A doboz belsejébe kevés elem fér. Aztán rendeltem még(Zoli legnagyobb örömére, kérte, hogy többet már ne vásároljak)két kisebbet és egy nagyobbat.
Így már van helye az összesnek, a fiúk élvezettel pakolnak el maguk után, sőt Kendus szortíroz is: a kékbe mennek a Ninjago-sok, a kicsibe Pókemberes, bankos, Star Wars-os. Komolyan összevitáztak azon, hogy ki hova pakoljon:)Na, emiatt megérte kifizetni érte a drága forintokat!A másik előnye, hogy az áruház a játékok mellé betett egy 2016 január-június lego katalógust, vaskos kis példány, Kende képes napjában legalább ötször leülni és végiglapozni, tüzetesen megnéz mindent, óvja az újságját(olyan szépen lapozza)!
Pick-pack pontra kértem a szállítást(Tesco újságos), Vincivel  kihasználva a tavaszi napsütést kibicajoztunk érte, de azzal nem számoltam, hogy a csomagolás jóval nagyobb lesz, mint a bicikli kosara. Leszólítottam egy biztonsági őrt, aki segített félig betuszkolni az árut. Megkérdezte, hogy egyedül élünk?! Mondtam, hogy nem, aztán már lépett is....pedig  kedvesen megkértem, hogy amíg a bicót kiszabadítom a lakat alól, addig fogja már meg a csomagot...faképnél hagyott:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése