Összes oldalmegjelenítés

2016. április 25., hétfő

Nehéz rajta eligazodni

2 hetet itthon töltött Kendus. Nem teljes 2 hét volt, mert Bikal után másnap sokáig aludt, aztán elkezdett folyni az orra, úgy döntöttem, jobb lesz neki itthon. Péntekre múlóban volt a takonykór és karate is van, kérte, hadd menjen oviba. Nem vagyok jó dolgok elrontója, hát ment.
Hétfőn, kedden oviba. Kedd délelőtt telefonáltak, fájlalja a fülét, menjek érte. Szerencsére itthon volt Zoli, ő elfutott az oviba, Vinivel logopédiáztunk a belvárosba. Kedd délutánra magas láza lett, éjszaka is 39 fölé szaladt a hője, de másnaptól semmi, mint akin végigfutott egy nap alatt valami csúnya vírus és ennyi. Csütörtökön látta dokinéni, nem írt neki fel semmit, mert láztalan és tünetmentes lett, a biztonság kedvvért nem engedtem közösségbe-hiába rágta a fülem csütörtök este. Az oviban szinte alig alszanak, lehet azért, mert sok az iskoláskorú?! Kende nagyon igényli a délutáni pihenést. Lehet, hogy nem alszik el, de lepihen ebéd után. Olvasunk, sakkozunk, kártyázunk, beszélgetünk-lényeg, hogy ágyban maradunk. 2 hét alatt minden délután aludt!Másfél, két órákat!
Előfordult olyan is, hogy egy időben Vinivel!(Karaten András bácsi Vincenzo-nak szólítja, ő ettől olyan boldog:)
Ma megyünk reggel az oviba és kérdezi, hogy mikor lesz neki szabadnapja?Pislogtam, most voltál itthon 2 hetet. Erre ő: tudom, de olyanra gondoltam, hogy egyik nap megyek, másik nap nem.
Nem kívánságműsor.
Ha tehetem 3-kor ott tobzódok a csoportszoba ajtajánál-hozzáteszem, nem én vagyok az egyedüli:), kivéve csütörtök, péntek(karate). Ma mivel várt: miért jöttél ilyen korán?Gyönyörű, napsütéses időben szoktam később is menni, játszik a gyerekekkel az udvaron, de ilyen hideg, zord időben....napközben úgysem mentek ki, legalább délután sétáltunk egyet.
Nem értem őt, reggel még szabadnap után vágyakozott, nehéz rajta eligazodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése