Összes oldalmegjelenítés

2015. június 27., szombat

Az első elalvás cumi nélkül

Este nagy büszkén jövök ki Vincitől és újságolom Zolinak: cumi-és hálózsák nélkül aludt el a kisember!Saját szemével akarta látni, nem hitt nekem:)
Fejben elterveztem, hogy 2 éves szülinapja körül elveszem(leszoktatom a cumiról). Kendus is nagy cumista volt, elvettem tőle, ordított három napon át, aztán megszokta az új helyzetet(nem volt más választása)
Vinci nehezen viseli a változásokat. Júliusban vakációzunk Szécsénybe, kíváncsi vagyok hány álmatlan éjszakát okoz majd neki(nekem)az új környezet. Gondoltam egy merészet: minek várjak a cumielkobzással még 1-2 hetet, elveszem tőle most.
Fáradt, kimerült volt tegnap, kihagyta a délutáni pihenést. Mára rájöttem, hogy a felső-légúti nyavalya bujkált már benne tegnap is, aminek mára láz, sírás és nemalvás lett a következménye.
Tegnap este menőztem, éjszaka annyira keservesen sírt, hogy visszakapta a cumit.
Ennyit az elvekről:)Majd ha meggyógyult visszatérünk a témára.
Mióta megszületett hálózsákban alszik, ragaszkodik hozzá.
Óriás méreteire már nem lehet zsákot kapni, varratni lehetne...többször próbálkoztam már a takaróval, de kiharcolta magának a zsákot(komfortosabb lehet). Tegnap este áttörés volt ebben is, elfogadta az elefántos takarót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése