Összes oldalmegjelenítés

2015. január 8., csütörtök

Lámpák

Vinci egy örökmozgó rosszcsont, mellette nincs az embernek egy szusszanásnyi ideje sem(na jó, csak ha alszik, az meg napközben elég kevés). Állandóan a nyomába kell lennem, ha elindul felfedezni, annak jó vége tuti nem lesz. Ha wc-re megyek vagy ki a postáshoz, akkor beteszem a járókába(amit ő ketrecnek érez). A függönyt húzza le(ráncigálja), elbújik mögé, na kihúztam a járókát a konyha közepére, innen nem éri el a függönyt, ehelyett talál magának más huncutságot, pl. kidobálja a játékokat, amik hangosan koppanak a földön, asztalon, ajtónál(mikor hol landol). Törésállóak, még egyben vannak. Tudja, hogy rosszaságot csinál, rászólok és a szemembe nevet, olyan kis huncutul.

Délelőtt és délután is megyünk a levegőre. Délelőtt, amíg én készülök, addig ott van a kincsesládámnál(sminkszerek, parfümök, kencék)és pakol: be a dobozba, ki a dobozból. Biztos nagyon lassú lehettem, mert más elfoglaltság után nézett: kipakolta a szemetest(ez a kedvence, tiltva van, ahogy észreveszem, hogy csinálja, rögtön rászólok és arrébb invitálom, valami mást kínálok neki, ami persze az ő szemszögéből nem olyan izgalmas), majd a polcról lehúzta a vasalót vele együtt az infralámpát is.
A vasalóból kifolyt a víz(úgy láttam még működőképes), az infralámpa égője darabokra tört, a váza műanyag(sértetlen maradt).Szempillája nem rebbent, még a hang sem zavarta.
A lámpába való égő annyiba kerül, mint maga egy új lámpa. Hasznos volt, megfázásnál , fülfájásnál, fogfájásnál rendszeresen használtuk.
Egy polc van a fürdőben, amit elér. Sok mindent elpakoltam magasabbra, de nem mindent. Felmászik a kanapéra, puffra, ágyra, székre, nehéz olyan helyet találni, amit nem ér el.(Távírányítókat pl az emeletes ágy tetejére tesszük)

Délután Kendével kavicsokat festettünk(amit ő talált az udvaron és behozta, mert szerinte értékes dinócsontok:), ahogy Kendét felültettem a nagyasztalhoz, feneke alá tettem egy párnát, hogy elérjen mindent valahogy lerántottam a párkányon lévő karácsonyi lámpát. Eltört benne az égő, annyi, pedig jó pár évig szolgált minket.
Vincét is bevontam a kreatívkodásba, a zsírkrétát bevette a szájába, szétrágta. Papírból hajtogattam neki, azt is megkóstolta. Később visszatérünk a témára.


2 megjegyzés:

  1. :-) Az igen, nem unatkozol mellettük!
    Dinócsontok nálunk is vannak, sőt meteoritok is.

    VálaszTörlés
  2. Feladatot adnak mindig, nyugi nincs.
    Sokat gondolkodom az iskola témán, ha nálatok is előtérben van a természettudomány, akkor milyen sulit választasz?

    VálaszTörlés