Összes oldalmegjelenítés

2015. január 28., szerda

Kicselezni

Vinci szombat óta betegeskedik, Kendus hozta haza az oviból(rajta 2 nap alatt átment, de az óvónéni mondta, hogy a fél csoport beteg, délután is lázasan hazaküldtek egy kislányt)
Pénteken voltunk kint utoljára levegőn. Szombaton napközben nagyon nyafi volt, napközben szinte semmit nem aludt, a fáradságtól eldőlt, de alvásról hallani sem akart. Este ugatósan köhögött és folyt a vízszerű váladék a nózijából. Leszívtuk és újra ömlött belőle, közben hallottam, hogy tele van még trutyival.
Vasárnap délelőtt lefeküdt a szőnyegre, megfogtam, beraktam az ágyba és kipattantak a szemei.Bebújt velem az ágyba kb. 10 percre, amíg megnéztünk két mesekönyvet, aztán menni akart. Mióta ügyesen, magabiztosan jár, azóta meg se áll. Tökélyre fejlesztette már a menést, van, hogy fut(aminek  tutira kopp lesz a vége)
Aludni nem akar, baromi fáradt, verekszik: csíp-rúg-hajat tép, ordít. Semmi nem jó, rosszkedvű.
Nem eszik, nem iszik.(Az előbbi nem zavar, de inni igyon. Büdös a lehelete)Ha már a túró rudit és a tejszeletet is inkább a hajára keni,ott már baj van.
Ma éjszaka már láztalan volt, eddig éjszaka pontban 0.30-kor lázat csillapítottam. A kúpon kívül tettem a csuklójára vizes ruhát, amit letépett magáról.Gyógyszert nem hajlandó bevenni, tegnap látta őt a dokinéni, torka piros, arca, szemei gyulladtak.
Mondtam neki , hogy olyan gyógyszert írjon fel, amit kúp formájába tudok neki beadni, mert máshogyan nem fogadja el.(még a szimpla calciumot sem, aminek szerintem nincs íze)
A szirup ízét megérzi a gyümölcslébe, teába, tejbe(a vizet nem issza)Próbáltam cumira tenni, de kidobta azt is.
Szeret és ügyesen iszik már pohárból is, vannak itthon pálinkás poharaink(nem mintha nagy pálinka fogyasztók lennénk, Kendusnak az a fogmosó pohara), abba tettem bele a gyógyszert és láss csodát, abból megitta, nem egyszerre, de legalább megitta.
Eddig 1-0 a betegség javára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése