Összes oldalmegjelenítés

2015. január 14., szerda

Elevenpark

Ez a játszóház nekem jobban hasonlít egy tomboldára(ha van egyáltalán ilyen magyar kifejezés), ahol a felgyülemlett energiáktól megszabadulhatnak a gyerekek.(mennyire beszédes a neve, ugye?)
 A szülőknek is jó edzés folyamatos ugrálás, futás, nem arról szól a történet, hogy Anya/Apa kávézgat, újságot lapozgat, amíg a csemete a trambulinba ugrál.
(Régen ilyen sem volt, most az aktív lurkóknak mennyi mindent kitalálnak, ez akkor jutott eszünkbe, amikor arról beszélgettünk, hogy Lacika-Kende keresztapja milyen örökmozgó gyerek volt..hányszor varrták össze a fejét, műtötték a szemét, mert a "nyílvessző"beleállt, percek alatt a fa tetejére felmászott,engem cukkolt, hogy mennyire lassú vagyok és bátortalan)

Elevenpark két helyen van a fővárosban, a budaiban volt Hanna szülinapi bulija, az nagyobbnak tűnt, bár a pesti-ahol most vasárnap fárasztottuk a fiúkat, régi Obi épület- sem kicsi. A hely hátránya, hogy nincs meleg, padlófűtés nincs, duplazokniban is fázott a lábunk. Leleményesen a wc mellé kitett házipapucsok a lábunkon maradtak, egészen addig, amíg a takarítónő ránk nem parancsolt, hogy nem a lábunkon a helye.

Eljött velünk Dalma és Laci, Zoli később csatlakozott hozzánk. Kendus rögtön feltalálta magát,
gyorsan szaladt egyik helyről a másikra, Laci szemmel tartotta őt, amíg én Vinit vigasztaltam. Ugyanis azt történt, hogy az én szuperérzékeny(ez is megér egy bejegyzést) másodszülöttem, ahogy beléptünk vísítani kezdett, nem bírja a hangzavart, itt meg adott az alapzaj,a sok kis apró labda látványától már üvöltött,(a babarészlegre egyszer még visszatértünk, de nem jött be neki, az ott lévő játékok itthon is vannak, kivéve a "labdatengert" a kezemből nem tudtam letenni, ezért úgy döntöttem, hogy kiviszem egy kicsit a levegőre. Az öltözőig jutottunk, ott már lábra állt, kezdte felfedezni a kijáratot. Itt vettem a bátorságot és bevittem őt az ugrálóvárig(ami nem vár tulajdonképpen, csak a funkciója olyan), lelkesen sétált a szőnyegen,
fel és le, fel és le,
majd később próbált a "dombra"is felmenni.(féltettem őt a nagyobbaktól, állandóan a nyomában voltam, nehogy valaki véletlenül ráguruljon)
 Nagyon cuki volt, ahogy próbálkozott a puha "dombra"felmenni.
A profik mezítláb kipróbálták azt a játékot, ami a cirkusz tetejéhez hasonlít,fel kell a tetőre mászni és onnan legurulni/lejönni(vérmérséklettől függően)
Kendus a krokodil szájába felmászott, időnként becsukta a krokodil a száját, amiben a gyerekek voltak.
Nem hagytuk ki a trambulin "szigetet"sem, itt már Vinci is elemében volt, alig lehetett őt kihozni.(Lacival együtt)
Vannak olyan játékok, amelyekhez a belépőn túl zsetont kell váltani(200ft egy zseton)ezt lehúzásnak tartom. Ilyen zsetonos játék volt a dodzsem. Kende életében először kipróbálta, gondoltam, hogy felülök mellé, de 50kg volt a súlyhatár:)
Egyszer-kétszer elakadt, ütközött, ez a kedvét szegte.
Szeretett volna arcfestésen is részt venni, lebeszéltem róla(kifestelek én itthon:)
Az épület két szélén játékok, minden korosztály megtalálja a kedvére valót(nagyobbaknak kötélpálya, olyan,mint a csillebérci kalandpályán, kisebb fal, ahol mászni lehet) középen lehetett motorozni, bicózni(van tandem is), kocsizni. Vini itt kipróbálta a kisbicót, élvezte, de hátrahajtotta magát, ketten felültek a kocsira(olyan,mint a talicska)én meg húztam őket(erről fotó nem készült, de az örömteli arcuk a fejemben maradt)
Egyszer-egyszer elmegyünk ilyen játszóházba is, rengetegen voltak, vacsi után senkit nem kellett altatni.

2 megjegyzés:

  1. Hát, önző vagy nem, én nagyon nem szeretem a játszóházakat. Jó, nagyon jó a fárasztásban, de nekem nagyon veszélyesnek tűnik minden és mindenki, aki ott van. :-) Még mi sem merjük a gyerekeket elengedni, miközben mi kávézgatunk,még Ákost is féltem, nem hogy Ábelt... Ráadásul az a mániám, hogy mivel oda főleg rosszabb időben mennek az emberek, könnyebb ott összeszedni valami betegséget.
    Na, ilyen bevezetés után: ha tudom, elkerülöm ezeket a helyeket, na de persze mi is járunk időnként, főleg születésnapi bulikba. Az állatkertiben voltatok már? Az olyan kis belátható, hangulatos hely.

    VálaszTörlés
  2. Az állatkertiben még nem voltunk, legközelebb kipróbáljuk!Gyakori vendégek nem vagyunk, tavaly kb. 5 alkalommal voltunk(abból 2 szülinap)
    Veszélyesnek tűnik, ezért mi is mindig a nyomukban vagyunk, egyszer voltam velük egyedül, na akkor megfogadtam, hogy többet nem megyek egyedül: ketten kétfelé mentek.

    VálaszTörlés