Összes oldalmegjelenítés

2015. január 30., péntek

Csintalan Vince ismét jelentkezik

Megörökítem az utókornak az elmúlt napok"Vincés"csintalanságokat.

Utálja a járókát, vannak olyan helyzetek, amikor be kell őt tennem. Bosszantotta őt, hogy beraktam a járókába, kidobta belőle Kendus BMW kisautóját(BMW mánia tombol)ami 3 darabba tört szét.(Úgy került oda, hogy Kendus berakta, mert ő szeret bemászni a járókába, így 4 évesen...)
Még a járókában történt, hogy a bennlévő játékokból tornyot épített, felállt a torony tetejére és félig fejjel lógott ki onnan. Gondolta, hogy túljár ő az én eszemen, akkor is kijön valahogy.

Arra odafigyelek( fő a biztonság), hogy ha kiszaladok mosdóba, akkor a konyhaajtó és hálószoba ajtaja zárva legyen. Résnyire nyitva maradt a hálóajtó(én, feledékeny). Bement,(tiltott gyümölcs) az ágyára felkötött tárolóból kiszedte a szteroidos krémet(Elocom)és belekente a szemébe,alapos munkát végzett, jutott azért a hajára is. Gyorsan kimostam a szemeit, hunyorított és folyt ki belőle a krém. Betettem végül a kádba, fürdés alatt többször kimostam. Szerencsére nagyobb baj nem lett.

Almaleves volt ebédre. Ügyesen eszik egyedül,  mégis ha második nekifutásra sem sikerül a kanál tartalmát belapátolni a szájába, akkor begurul(ordít, csapkod).Ez történt. Megfogta a tányért és a tartalmát rám öntötte, úsztam az almalevesben. Nem nyugodott meg, tombolt tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése