Összes oldalmegjelenítés

2014. október 7., kedd

Kölyököböl játszóház

Vinci első játszóházas délutánja kipipálva.
Annyira izgatott volt, amikor kézbe vettük majd kiugrott a szíve(érezhetően erősen-talán nem a legjobb kifejezés-dobogott a szíve.
Amikor letettük őt mászni, felfedezni, csodálkozott, hogy merre is induljon el. Bőség zavara. Körülötte futottak, gyerekek gyűrűről lógtak, falat másztak, de ő nem zavartatta magát. Veszélyérzete még nincs.
Kipróbáltuk a bejárat mellett lévő babasarkot, itt talált egy könyvet és azt nézegettük(mi mást?Itthon is az egyik kedvenc elfogultsága a könyvek lapozgatása, mesélés..hurrá!Ennek nagyon örülök).
Feltettem a hintára, csúszdázott( kisméretű csúszdára egyedül felment már!), odament nagyokhoz,
akik bunkert építettek. Mindenki megjegyezte: "Jajj, de cuki!!"Ő mindenkire mosolygott.
Este amíg kimentem a tejét melegíteni(elalvás előtt azt issza, addig elaludt pár órára. Amikor lefekszem kinyitom a könyvem, akkor látom, hogy mocorog, feláll, kidobja a cumit és indul a műsor. Rendszeresen akkor, amikor kinyitom a könyvem...)

Kendus nem hintázott, ha úgy gondolja, hogy az adott eszközön elszédül vagy sámára nem biztonságos, azt ki sem próbálja. Unszolásunkra(azért benne volt a kiváncsiság is) felmászott a legnagyobb hálós mászókára, ahonnan egy farönkön keresztül lehetett volna lejönni.
Ott megtorpant, láttam, hogy remeg a keze, lába. Kérdeztem az animátort, hogy felmehetek-e utána(elbírja-e a mászóka a súlyomat)vagy ő megy utána. Végül az animátor jött mögötte, segített neki, ahol kellett és lejött. A nagy csúszdán még velem együtt sem csúszott.
A kisebb hálós mászókákra simán felment én azért követtem őt(nem is értem hogy tud néhány szülő nyugodtan kávézgatni az előtérben, miközben a gyerek innen-onnan lóg/mászik/kúszik)
Nem egy vakmerő gyerek és most ismét tapasztaltam egy kis mozgáskordinációs problémát nála.
A mű vízesés teljesen lenyűgözte(nem volt még a Westendben).
Vetődött, ugrott, bukfencezett a nagy szivacson. Ilyet az itthoni akadálypályán is csinál, itthon normál méretű szivacson bukfencezik, ott jóval nagyobb méretűn mutatta be akrobata mutatványait.

Az egyik teremben szülinapos rendezvényt tartottak. Vicces volt, ahogy a nagyobb odarohant és mondta, hogy tortát kér(ismeretlen anyukának), a kisebbik odamászott, ahogy elindult a "Boldog szülinapot"tapsolt, rázta a popsiját és mondta, hogy "hama, hama"(éhes vagyok).
Itt döntöttünk úgy, hogy hazajövünk:)

Kendus kapott egy tejszeletet még ott(nem szoktam neki venni), este is emlegette, hogy Apa vett nekem tejszeletet!(Apa mindenre kapható)

A játszóház családias kialakítású. Nem nagy, de nekünk éppen ez tetszett benne, nem lehet a gyerekeket szem elől téveszteni. Minden játék fából van, környezetbarát. Az animátorok kedvesek, segítőkészek.
Babakasszán vásároltam a kupont. Megérte.

1 megjegyzés:

  1. Hú, de szuper egy hely ez! Látszik a képeken, mennyire élvezték. Hihetetlen miket találsz mindig, lassan megjön a kedvem a kuponozáshoz...

    VálaszTörlés