Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 25., csütörtök

Névnapos

Mióta Ő van, azóta kiemelt fontosságú esemény lett nálunk a névnap!Úgy gondolom, hogy különlegesen szép, ritka neve van, ami illik hozzá!Ismeretlenek gyakran megjegyzik, hogy milyen szép neve van én meg csak bólogatok, olyan szép a neve, mint, amilyen a viselője!
Múlt hét szombaton szűk családi körben, Roni szülinapjával együtt megköszöntöttük.
Kérése volt többek között, hogy a Tescós hűtőmágneseinek számát bővítse, több ugyanolyan darabja van.
Miráéktól elcsaklizott kettőt, barátok tudják, hogy gyűjti és kapott párat. Albumunk nincs, csak a hűtőre tapasztjuk, ott alakzatokat rak ki belőle(kreatív), vagy színek, sportok szerint rendezgeti.
Tegnap még ovi előtt begyúrtam a mazsolás keksze tésztáját, vele együtt sütöttük, formáztuk ki. (Magába a mazsolát is szereti, tesója is)Nem várta meg, amíg kihűl, forrón benyomott vagy 5 kekszet és reggelire is azt ette.
Oviban énekeltek neki a csoporttársak.
Ha újságoshoz megyünk, akkor megnézi a Pókemberes, Verdás, Repcsis gagyi képregényeket, matricás füzeteket, de eddig soha nem vettem neki.
Ócskák és drágák.
Névnapja alkalmából kapott egy Pókemberes újságot, amihez ajándékként egy pisztoly volt mellékelve. Leírhatatlan volt az öröme!!Vigyázz rá, Vinci elől  jól elrakta. Olvastam belőle neki, hát a sztori is olyan semmitmondó bugyutaság.
Mondja, hogy ő Pókember és a csoportban Bence és Csabi is azok, ők a legyőzhetetlenek!

5 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog névnapot Kendének!

    Az évek során én is sok gagyi és jó foglalkoztatóújságot láttam, és vettem is. Mostanában már ezt szoktuk: http://www.graphart.hu/ujsag_tap.htm Merem ajánlani. Mi az óvodában rendeltük meg, havonta 400 Ft, szép, jó kis feladatok vannak benne, mindenféléket gyakoroltat és a mesék is egész jók.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet!Megnéztem, ha jól emlékszem nálunk az oviban is rendelhető, de eddig elkerülte a figyelmem. Majd ma ismét megnézem és megrendelem!

    VálaszTörlés