Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 2., kedd

Játszótéri etikett Kende módra

Nevelés nélküli munkanap volt pénteken az oviba, jó időt jósoltak, kinti programot terveztem.
Noel szabin volt, ők is velünk tartottak a Kopaszi gátra.
Itthonról korán elindultunk, emberek csak lézengtek a gáton, a játszótéren is csak két gyerek volt. Miénk volt a pálya!
Az egész Kendehiszti már a parkolás után kezdődött. Noel vitt bicót,mi nem, sőt rollert sem, helyette vittünk homokozó készletet, labdát, kaját,piát(egy kisebb hadseregnek valót), ennek ellenére még hárman betoltunk egy sajtos-tejfölös lángost(nyomában sincs a Tátra-téri piacon kaphatónak).
Kende elkezdte a hajam tépni(szó szerint), amiért neki nincs járműve. Próbáltam a szemébe nézni, kezét lefogni és emelt hangon elmondani(nem üvöltve), hogy amit csinál annak semmi értelem nincs, de annyit értem el vele, mint halottnak a csók.
Noel kedvesen odaadta neki a futóbicajt, egészen a játszóig tekert vele. Abban egyeztünk meg, hogy visszafelé Noel tekeri és ő fut mellette.(addigra Kende ezt a megállapodást elfelejtette, szelektív a memóriája)

A játszótéren ráripakodott a két idegen kislányra, mert hozzányúltak a játékaihoz. Annyiszor elmondtam már, hogy a játékok közösek. Ez nem volt elég neki, a lányok elmentek labdázni, ő elvette tőlük. Tettem kísérletet arra, hogy együtt játszanak, de nem jött be.
Kendus ráncigálta a kislány ruháját, itt már kezdett az agyam eldurranni. Miután több gyerek lett a játszótéren, mindig kipécézett valakit magának és azt kikezdte(fellökte, elvette tőle a játékát, meghúzta a ruháját)Két anyuka már a nevén szólította.
Egy ideig még bírtam a fegyelmezést és a szépen kérést, aztán idő előtt szedtük a sátorfánkat és hazajöttünk.
Azt figyeltem meg, hogy amikor nem eszik rendesen(vagy semmit nem eszik),akkor ilyen vagy ha kevesebbet alszik akár 30 perccel is a megszokottnál.(na jó ez engem is megvisel:)
Ez egy kirívó eset volt, legtöbbször közösen játszik velünk a homokozóba, labdázunk, mászókázik, hintázik.
Aznap valahogy semmi nem volt neki jó, még az élő fába is belekötött.

Ami még feltűnt az ovis csoporttárs(az a bizonyos Cs.)vezéregyénisége, az a tuti, amit ő csinál(Cs. állandóan balhézik, a nagyobb gyerekekkel is kikezd. Múltkor az ovi udvarán a nagyok sorfalat álltak és várták Cs. egy kis bunyóra)
Mikor mondtam, hogy megyünk haza befeküdt a homokba és toporzékolt, hogy ő nem fáradt nem jön haza!
Vini imád csúszdázni, segíteni kell még neki, csúszás közben akkorákat kacag!Simán elhomokozik velem akár 30 percet is!Ahová tud, oda felmászik(nehéz volt rá is figyelnem és szemmel tartani Kendét is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése