Összes oldalmegjelenítés

2012. június 22., péntek

Nemalvós nap(ok)

Ha kint 35 fok van, bent 30:(
Nem bírom a klímát(szerintem nem egészséges), redőny leengedve, napjában többször hűtőfürdőztem Kendust. A kritikus időszakban nem megyünk ki(nagyjából alvás időre esne), de múlt héten is volt több nap,amikor nem aludt, se éjjel-se nappal. (igazából még nem tudom, hogy milyen,amikor többször átalussza az éjszakát)Vannak fix időpontok,amikor felébred éjszaka és vannak a kivételek:)
Az utóbbi időben túl sok volt a kivétel.
Tegnap este 9 után elaludt, 1 körül ébredt, de gyorsan visszaaludt mellettem. Aztán 2.30 után, de akkor alszom a legmélyebben, nem tudtam sokáig nyitva tartani a szemem, ő pedig kitartóan dumált vagy csak nem aludt. Mire elaludtam arra ébredtem, hogy óriásit  koppant a feje az ágy végébe. Eldőlt, elaludt.(A fejének nem lett baja, de mindketten megébredtünk). Aztán 3-kor szokásos kelés:) Na itt mondta Zoli, hogy ő átköltözik a másik szobába. Ivott, ült,átöltöztettem, mert csurgott a kis trikójából az izzadság majd egyszer csak rám dőlt és elaludt egészen 5-ig. 5 után ismét ivott és elaludt 9-ig!A szobában annyira meleg van, olyan mintha az ember szaunázna.
Nappal sikerült mínusz rekordot döntenie,  minden praktikát bevetettem, elment az altatással 2 óra, utána mondtam, hogy feladom.Szemhunyásnyit nem aludt, dumált, énekelt, jókedvű volt, tele energiával!
Kitaláltam, hogy a maradék dinnyehéját vigyük ki a lovardába a póniknak. Nem bicóval mentünk, hanem autóval. Mire leállítottam az autót,addigra elaludt.
Haza, mire hazajöttünk, kb. 10 perces útról, felébredt és folytatta, ahol abbahagyta:)
Amikor ilyen nemalvósra sikerednek a napok, akkor nem lehet mellette minimális házimunkát sem csinálni.
Este 9kor elaludt, összedobtam egy gyors holnapi ebédet: tojásos galuska tzaziki salátával.
Most pedig megyek és szunyálok :)

2 megjegyzés:

  1. Mintha nálunk lett volna. Csenge sem aludt..mondjuk ma "csak" kétszer kelt fel. Megviseli őket is a meleg!
    Szép hétvégét, Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kendusnak többször kell a ruháját is cserélni, izzadós a drágám. Nyár van most ennek kell örülni!
      A lekvárok nagyon fincsik, köszönet érte!

      Törlés