Összes oldalmegjelenítés

2012. június 20., szerda

Pancsi

A hőséget jobban el lehet viselni, ha víz közelében van az ember.
 Gondoltam beszerzek egy kisebb műanyag medencét, olyan kagylóformát(amit homokozóként is lehet használni).
Elmentünk Kendussal a Tescóba, hogy beszerezünk egyet. Soha nem választom a legfelső, legelső terméket a polcon. Kiválasztottam egyet, beletettem a kosárba, közben egyensúlyoztam, hogy ne dőljön rá Kendére. Kerestem egy eladót, hogy tényleg annyi az ára tetővel együtt, ami ki van  téve, mondta: tényleg. A kasszás hölgy persze dupla árat akart beütni, telefonált és kiderült, hogy nekem volt igazam. Az autóba úgy fért be, hogy a medence egyik fele Kende lábán volt, na nem sokáig kellett így utazni, mert közel lakunk a multihoz.
Az udvarra kitettem, áttöröltem és láttam, hogy a medence szélén egy kisebb darab letört. Megnéztem autóba nem volt a hiányzó darab, talán a kosárba tört el, vagy nem voltam elég figyelmes, amikor kiválasztottam?Nem tudom, hát balek vagyok. Vissza nem vittem, mert ahogy a hideg víz a kerti csapból belekerült, a fiam felavatta bőrszandállal együtt beleugrott:) Azóta is élvezi, minden délután kint pacsál.Ha a medencéből kijön,akkor a kis kanájával kihordja a vízet a muskátlikra, virágokra. Tuti elrohadnak, úszik a virágföld a vízben...
Kende leszedi a szárítóról a tiszta törölközőt, bevízezi és megmossa vele az apja koszos autóit.
Ma délután itt voltak Atáék is, a két lurkó látványosan élvezte egymás társaságát. Versenyeztek ki tud hangosabban síkitani (Margit néni legnagyobb örömére, aki a múltkor megállapította, hogy 1952 óta nem volt ilyen hangzavar a Frangepán utcában, csak mióta mi itt lakunk:)
Kavicsokat dobáltak, ugráltak, motoroztak. Annyira aranyosak!Tényleg előnyősebb gyerekkel kertes házban élni!
Sikerélmény még a mai naphoz: kétszer bilibe pisilés, ő hozta a bilit, hogy pisilnie kell.(és egyszer kaki a vízbe)
                                  
                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése