Összes oldalmegjelenítés

2012. június 26., kedd

Kullancs

Nálunk mindig történik valami, egy nap sem múlik el eseménytelenül.
Ma fürdetés közben észre vettem, hogy kullancs költözött Kende bal füle mögé. Jobb helyre nem is mehetett volna...
Néztem, piszkáltam és tényleg kullancs volt. Behívtam Zolit, hogy nézze meg, mondta, hogy ő valamikor ki tudta szedni a kullancsot. Mondtam neki, hogy inkább szakemberre bíznám a dolgot, menjünk be az ügyeletre.
A Tűzoltó utcai ügyelethez tartozunk(sajnos KEnde már benne volt az adatbázisban), kedves, alapos, jófej doki fogadott minket. Bármikor bementünk, itt mindig mosolygós dokinénik/bácsik voltak.
4en fogtuk le a kishercegem, megnézte, megvizsgálta, szerencsére több kullancs nem volt benne. Elmondta, hogy mire kell figyelnem a következő 1 hónapban.
Megnéztem a neten a fontosabb infókat: http://www.kullancsvedelem.hu/.
Sokat kirándulunk, mi nem vagyunk beotva kullancs ellen(a dokibácsi javasolta, h mi is oltassuk be magunkat), de Kendét feltétlenül beoltatom. Már a hűtőben van az első adag szuri.

1 megjegyzés:

  1. Akkor jól megjártátok!:-(
    Én éppen most szedtem ki Bencéből egy kullancsot.:-(

    VálaszTörlés