Összes oldalmegjelenítés

2012. április 9., hétfő

Apa szülinap

Zoli szülinapja idén húsvét vasárnapra esett. 43 éves lett!
Itthon ünnepeltünk, áthívtuk az anyukáját, aki előtte vacilált hogy jön vagy sem, de jött és örültünk neki, itt volt Erika és Balázs is.
Ünnepi ebédet készítettem: természetesen sonkát, amit meggylében főztem meg, fűszerekkel, zöldséggel és krumplival. A sonkához készült sárgarépás.hagymás szósz. A gyerekek kedvence a csirkemell fűszeres héjában sült krumplival. A csirkemellett zsemlemorzsa helyett gabonapehelyben paníroztam és sütőben sütöttem ki. Nincs olajsütőm, ha feltétlenül szükséges, csak akkor használom, mert büdi van tőle és egészségtelen.
Tortát a kedvenc cukrászdánkból rendeltem: áfonyás-joghurtos, tűzijátékkal együtt. A tűzijátékot nehezen sikerült meggyújtani.
A gyerekektől kapott egy talpmasszázst, csokit és az Erika írt neki egy verset. Tőlem felsőrészt, viccesen megjegyezte, hogy nem pizsama:), Kendus festett neki.
Miután megebédeltünk és Kende is aludt 3 órát, belekezdtünk a römi partyba, sakkoztak, Honfoglalóztunk, ország-városoztunk, társasoztunk. Sok fényképet készítettünk
Miután Kendus felébredt elmentünk sétálni. A kiserdő lett volna a cél, de orkán erejű szél miatt csak a környék kutyáit néztük meg.
A nap zárásaként már 20 órakkor aludt:)
Sokak szerint nagyon hasonlítanak egymásra
Boldog szülinapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése