Összes oldalmegjelenítés

2012. április 10., kedd

Locsolás II. felvonás

Hétfőn útra keltünk, hogy a fiúk meglocsoljuk(ák) a közelben élő lányokat.(én is velük tartottam, Zoli szerint a locsolkodás már kiment a divatból, szerintem nem)Hollókőn húsvétkor (is)vannak izgalmas programok, de tömeg van, szeretném egyszer Kendust elvinni, majd legközelebb. A piacon árultak élő nyuszikat, sorban álltak a vásárlók, én nem tartom jó ötletnek, szerintem a legtöbben lakásba viszik, nem tudom mi lesz a sorsuk...
Fagyra ébredtünk, 9 körül 2 fokot mutatott a hőmérő. Vasárnap győri KAti barátnőm mondta, hogy náluk havazott. A fiúk ingben mentek locsolkodni, csini rucit vettem fel én is, de Andinál már pulcsit kellett kérnem, mert úgy éreztem, hogy megfagynak a végtagjaim.
Andi volt az első lány,akit meglocsoltak. Sajnos Lilivel elkerültük egymást, ő vonatozott Nagymarosra. Anditól egy igazi fácántojást kapott KEndus!Ilyet még soha nem láttam/fogtam. A konyhaasztalon a fészekben kapott helyett. Aztán Editet, Barbit, Dórit locsolták meg a fiúk. Barbi megmutatta az építőkockáit Kendének, ezt pakolgatta és a könyveket. Jól érezte magát!
Még délelőtt elmentünk Anikóhoz és Julihoz. Tőlük vettük a házunkat, régen szomszédok voltunk. A Frangepán utcában nincsenek olyan szomszédaink, mint a KEnde Kanuthban(ez inkább nyugdíjas övezet) Nincs olyan,akivel összejárnánk. Itt Kabi kutya van és Panka, akivel néha elmegyünk játszótérre vagy sétálni.
Juli annyira várt már minket, festett tojást nekünk, kaptunk édességeket és egy plüss nyuszit.Mesélt nekünk az oviról, balettról és a teniszről, elfoglalt csajszi, ja és még biblia órákra is jár:) Dumagép. Ha elkészül Kende homokozója, várjuk szeretettel!
Hazajöttünk, itthon ebédeltünk(a szombati maradékot), 3 órát aludt KEnde, majd átmentünk az unokanővéréhez. Lili nem tudott betelni Kendével, puszilta, csókolta egy kis idő után azonban Kendének zavaró volt Lili . Odáig fajult a szeretgetése, hogy meghúzta az előkéjét, belecsípett az arcába és megütötte. Ha KEndus hozzányúlt a játékához,akkor Lili elvette tőle.
Mama átbicajozott Öcsiékhez, ott találkoztunk vele. Mamától is édességeket és játék kiscsibét kapott, nem volt vele Roni, ezért zárásként elmentünk és meglocsolták őket is a fiúk.
Este csak beesteünk az ágyba, sűrű napunk volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése