Összes oldalmegjelenítés

2012. április 7., szombat

Festés

Kende finommozgása, finommotorikája  sokkal fejletebb a koránál(már más is megjegyezte:)
Erre példa: a kis kupakot rátekeri a fogkrémre(nem nyúl mellé)vagy a lufit elsőre beleteszi a műanyag pálcikára vagy a buborékfújót(nem a kör alakút, hanem az alakzatosat)beleteszi a szappanos vízbe és még sorolhatnám. Precíz a keze(az Apjától örökölte):)
 Nekem nincs kézügyességem, nem tudok varrni, rajzolni(leragadtam a pálcika embernél), na de KEnde rajzol(időnként beveszi a szájába a zsírkrétát), színez, fakockákat fűz bőrre. Szereti a labdákat egymásba illeszteni, különböző színűek és méretűek(még mindig leköti, pedig születése után vásároltam neki)és a nagy kedvenc a legó.
Amikor megláttam az Aldi újságban a baba ujjfestéket, gondoltam, hogy jó ajándék lesz húsvétra. Már többször megfordult a fejemben, hogy veszek vízfestéket, de mindig arra jutottam, hogy kicsi még hozzá. 6 szín van a csomagolásban, nagyon tuti színek. Egyik előnye, hogy nem kell hozzé ecset és külön víz, csak a gyerek keze.
A kéket és a sárgát bontottam meg, ő pedig a két színből alkotott egy harmadikat. Nagyon élvezte, festettünk Apa szülinapjára és húsvétra ajándékként. (kiváncsi vagyok, hogy az előkéből vagy a felsőrészből mennyire jön ki)Igazából pár csepp jutott máshova is: ruhára, székre, földre. A pvc-t gyorsan feltakarítottam(dizájnos így is:), a kisszéken pedig dísz lett. A felsőt és az előkét nem sajnálom, ha nem jön ki belőle. Papírra festettünk, ha nagyobb lesz, jöhet a gipsz is(van ilyen játszóház, ahol gipszre lehet festeni)
A festés technikájára gyorsan rájött, nem is akarta abbahagyni. Annyira koncentrált, hogy a száját sem csukta be:)
Az alkotásról készítettem fotókat:
                                       
                                 
                                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése