Összes oldalmegjelenítés

2012. április 26., csütörtök

Védőnő

Ma meglátogatott minket a védőnő, legjobbkor, amikor nem voltunk itthon KEndével.

Nem beszéltünk róla, hogy eljön hozzánk, nem telefonált, csak úgy beállított. Becsöngetett, Zoli mondta neki, hogy nem vagyunk itthon, hanem tornázunk a Mackós kuckóban. Elmondta, hogy az oltás után érdeklődik,hogy megkapja rendesen KEndus.

Az idegenektől, mint amilyen a védőnő is(alias Ursula), nem szeretem, a "csak úgy beállítunkat". Nem szokott érdeklődni Kende felől(nem is hiányzik), nem jön ki hozzánk(ennek örülök, pedig kötelessége lenne)
Amikor megszületett Kende és hazajöttünk, akkor is becsöngetett, hogy itt van és jött Kendust megnézni. Előtte állítólag hívott, de le volt némítva a telefonom(nem vagyok köteles felvenni)és úgy gondolta, hogy most alkalmas lesz az időpont(nem tudom miből szűrte ezt le)Itthon hálóingben, fáradtan, a lakásban rumli. Hát nem voltam abban az állapotban, hogy bájcsevegjek vele. Felhúztam a redőnyt és elmondtam, hogy most szeretnék aludni(éjjeli baglyom miatt nem tudtam), jöjjön vissza legközelebb. A párbeszédünk rövid volt, ő közölte, hogy neki ez a kötelessége és blablabla én meg kértem, hogy jöjjön vissza holnap, addigra összeszedem magam és a házat is.Majd lehúztam a redőnyt. Anya is hálóingben, kérdezi, hogy ki volt, mondom a védőnő és elküldtem, mert aludni szeretnék.
Másnap felhívtam, sűrűn bocsánatot kértem és egy előre megbeszélt időpontban eljött Dr. Bubóval.

Ma felhívtam, felvilágosítottam, hogy KEnde kapja rendesen az oltást, ő kért, hogy az  oltóanyag számokat diktáljam be, mert az új dokinénitől nem kapja meg....
Kérdezett a bölcsiről is, mondtam, hogy nem lesz bölcsis. Véleményem szerint a legtöbb önkormányzati böliben gyerekmegőrzés folyik, abból köszi nem kérek, magánra nincs pénzünk.
Ha elmennék dolgozni, akkor annyit keresnék, amennyi fedezi a magánbölcsi költségeit.
A héten Zoli egyik barátja erősen érvelt a bölcsi mellett, a közösség fontosságáról beszélt. Erre én elmondtam, hogy rendszeresen járunk közösségbe, foglalkozásokra, amit mindketten élvezünk!
Rövid a köldökzsinórunk, még burokban van, Anya burkában.
Persze oviba megy a gyerek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése