Összes oldalmegjelenítés

2020. február 2., vasárnap

Divat a csőnaci

Reggeli kapkodást elkerülvén, este kikészítem a fiúk ruháját a székük karfájára. Lassan ez is kihagyható lesz Kende részéről, mert mindig felülbírálja, hogy miket teszek ki.
Köpeny: elrejti a pulcsi alá.
Pulóver: ha lehet, legyen kapucnis. Ha nincs előkeresi a szennyesből:(
Elegáns, nyakas felsőrészeket felejtsem el-mondja. A kapucnis a menő, főleg ha van elől egy nagy zsebe. Eddig két kapucnis pulcsija volt, egyet elhagyott az iskolában. Talált ruhák dobozában és az osztályban sincs, kedden szülői, újra átnézem. Igaz, nem írtam bele a nevét, Tescóban vettem.
Szeretem a Hádát, igazi kincseket akasztok le, de azt vettem észre, hogy egyre drágább. Valamelyik délután bementem Kendével, persze talált magának valót.
Nadrág: csőnadrág, Skinny fazon legyen. 145 cm, 26 kg.Nincs baj az étvágyával, sőt mindig éhes. és nem hízik, irigylésre méltó:) Kis ropi lábaira, rávesz egy szűk nadrágot, neki az a kényelmes. Ilyenből is van két farmer, mindkettő stoppolt térdű.
Az utóbbi időben két méretet ugrott. Az egyik ismerős felhívott, hogy a hatodikos fia leselejtezett ruháit elfogadjuk-e. Örültem, mint majom a farkának. Előző hónapban 30e költöttem neki ruhákra és így is hézagos a ruhatárra. A cipőkről már ne is beszéljek.
Kende rögtön megkérdezte, van benne csőnadrág(hasonló alkatú a fiú, mint Kende)egy nagy zsáknyit hozott át Judit. Szebbnél-szebb darabokat kaptunk.

2 megjegyzés:

  1. Nálunk is szeretik a fiúk a csőnacit, és én is szívesen adom rájuk, tetszik rajtuk és kényelmesnek tűnik.

    VálaszTörlés
  2. Hozzánk is mindig kerülnek osztálytársak kinőtt ruhái. A nadrágokat, pulóvereket én is szívesen fogadom. Milán is ilyen ruhaelhagyós, de pár nap múlva elő szokott kerülni valahonnan :-)
    egy időben én is sokmindent vettem a Hádában, de a kilós is borzasztó drága lett, ráadásul a minősége is nagyonb leromlott, a darabáras meg már egy új árában van, szóval mostanában már én sem járok, csak ha valami trükkös cucc kell. :-)

    VálaszTörlés