Összes oldalmegjelenítés

2020. február 25., kedd

Még bizonytalanok vagyunk

Az utóbbi hetek Vince iskolakereséséről szóltak főleg(és a továbbképzésemről, március 15.-ig három dolgozatot kell megírnom, a mai napig egy betűt nem gépeltem és a bedöglött segítőtársamról, a szárítógépről. 4 éves , Bosh és 69.000 ft a javítása)
A tetszetős iskola második iskolakóstolgatója után Zoli teljesen elbizonytalanított. A suli teljesen kiesik tőlünk, a reggeli menet sem abba az irányba indul. A második alkalom kapcsán nagyon vegyes volt a szülői felhozatal(ezt nem fejtem ki), busót készítettek papírból. Vince nem is hozta le magával az aulába, ahol vártuk őt. Azzal győztem meg, hogy ha megmutatja vehet magának párizsit a Sparba(nem szoktunk, de ő nagyon szereti)Sok érdeklődő eljött a második alkalomra is. Indítanak egy "O" évfolyamot, 10 fővel, nem SNI osztály lenne, azok számára, akik a sulira még nem érettek, de oviba már nem maradhatnak. Bennem felmerült ez is, de Zoli leszavazott. Itt még nincsenek meg fixen a tanítók(és nekem kilátástalannak tűnik, honnan lenne, óriási pedagógushiány van)
Ma nyílt órákra ültünk be, egy matek, a másik osztályban nyelvtan és matekot is láttam. Engem teljesen lenyűgözött, olyan ötleteket láttam, amit én is tudok használni:)Pörgött az óra, minden volt benne a mateknál előkerült a helyesírás, a nyelvtanban a dráma. Csoportmunka, egyéni, páros és digitális eszközt is használt a tanítónéni. Ügyesek voltak!Lekötötte a figyelmüket a száraz anyagrész is.
Az óra végén beszélgettem a tanítónénikkel. Nem tűnt fel, hogy BTM vagy SNI-s tanuló lett volna az osztályban, pedig kiderült, hogy van, nem kevés. Az osztálylétszám átlagos. Meséltem Vincéről és ők rögtön beazonosították(nem volt jelenléti ív:), hogy ő volt a cowboy az egyik játékban(amiről Vince nem mesélt), szántak rám időt(más érdeklődő szülőre is)Tavaly 8 körzeten kívüli gyereket vettek fel, elsősorban a tesók alapján, szülők munkahelye, lakhelytől való távolság alapján rangsorolnak.
Hétfőn a körzetes iskolában voltunk, most a másik két tanítónéni mutatkozott be. Ott a foglalkozás végén megkérdezte egyikük, hogy hívják a fiúnkat, mert nem értették. Készült kézműves ajándék(szerencsére a nyalóka elmaradt).

1 megjegyzés:

  1. Húúú, hát soha nem könnyű a választás, most is ez van, ahogy olvaslak... Nekem is szimpatikusabbnak és jónak tűnik az első suli, de nyilván ez azért nem ilyen egyszerű... Kíváncsi vagyok mit fogtok választani...

    VálaszTörlés