Összes oldalmegjelenítés

2020. február 22., szombat

A nagy Ho-ho horgász az Újszínházba

Írtam a jegy. hu-nak előző este arról, hogy elvesztek a jegyek és a korábbi vásárlásaimnál sem szerepel. Reggel már a leveleim között volt!Elterveztük, hogy mindenféleképpen elmegyünk, viszem a számlatörténetet, amely azt bizonyítja, hogy utaltam a jegy.hu-nak(hogy pontosan erre az előadásra az nincs rajta, tehát lehetett volna magyarázkodni)Pótszéken egymás mögött lett volna hely.
A színház mögött parkoltunk(560/óra)kincsesbánya a tulajdonosának. A darab előtt első utunk a büfébe vezetett, két bélpoklos gyerekem odavan a színházi perecért, az anyjuk meg a gesztenyeszívért:) Azt vezettük be, hogy , aki a büfében szeretne fogyasztani, hozza magával a zsebpénzét. Vince határok nélkül, az összes zsebpénzét kajára, nasira, hamburgerre, ice teára költené. Kende tudatos és megfontolt.
A darab két felvonásos, az első alatt Vincének mosdóba kellett mennie(kezdés előtt is volt), az utolsó előtti sor szélén ültünk, halkan kiosontak az Apjával. A színpadi változatot Kökényessy Ági és Bártfai Rita készítette, előbbinek szeretem a szinkronhangját is, Esztergályos Cecília is hang formájában jelent meg, őt is szeretem Familia Kft. kora óta:)


Kiemelném a szép díszletet, az alpintechnikával mozgó kukacot és a dalokat. Annyira jól bemutatta egy horgász jellemét, szerintem 6+ darab. Érdemes megnézni, vicces poénok is voltak benne.

Hazafelé mindketten elaludtak a kocsiba, sajnos csak addig, amíg haza nem értünk.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszett :-) Bártfai Rita Milán osztálytársának az anyukája. A suliból az ő révén látták a gyerekek, és nagyon odavoltak érte. Annak ellenére, hogy a rajzfilmmel szerintem sosem találkoztak.

    VálaszTörlés
  2. Igen, emlékszem, hogy írtál róla!A rajzfilmet Vince ismerte, azt állította, hogy látta az oviban, Kendének ismeretlen volt.

    VálaszTörlés