Összes oldalmegjelenítés

2020. február 21., péntek

Az elveszett színházjegyek esete

Januárban vettem a jegy.hu-n négy jegyet holnapra az Újszínházba , a Nagy ho-ho horgász darabra.
Gondoltam ma este kinyomtatom(igen, most jutott eszembe), de nem ment, mert az emailek közül kitöröltem.
Ó, semmi baj, megyek a jegy.hu oldalára. Egy felugró ablak közli, hogy azonnal változtassam meg a jelszavam, mert hozzáférnek. Nézem a korábbi vásárlásaim menüpont alatt, nincsenek a holnapi jegyek.
Ó, semmi baj, megyek a direknetre, megnézem, hogy mikor utaltam az összeget és a sorszámot. Ez alapján nem ismeri fel a jegy. hu rendszere. A számlatörténetben is csak annyi szerepel, hogy melyik nap, ki-kinek utalt, mennyit és a sorszám.
Ó, semmi baj, hívom az ügyfélszolgálat ügyeleti számát. Már kifutottam az időből.
Egy számlatörténet igazolással holnap odamegyünk a színházba, talán nem reménytelen(azon nincs rajta a sor, székszám stb)

1 megjegyzés:

  1. Jajjj! Remélem sikerrel jártok a színházban, nekünk nagyon tetszett ez a darab Tomával...

    VálaszTörlés