Összes oldalmegjelenítés

2020. március 1., vasárnap

Ovis farsang

Izgatottan várta Vince a farsangot. Megkönnyítettük a dolgunkat annyival, hogy katona lett ő is. Amikor már itthon volt a jelmez, nem volt hajlandó felpróbálni és rögtön azt mondta, hogy ő bohóc vagy hajó lesz. Készít magának jelmezt papírból. Elkezdte kivágni, ragasztani, bevizezte a karját, hogy jobban tapadjon a papír......és hasonlókat alkotott. Elmondása alapján nem kötelező beöltözni.
Előző nap az egyik csoporttársával rosszalkodott, rohangáltak a szobában, amikor le kellett volna ülni. Délután már azzal fogadott, hogy ő nem teheti be a lábát a másnapi bulira, elmesélte, hogy rosszalkodott. Elmondta, hol lesz a büfé(babaszoba), hol lesznek a versenyek. A szörpivót megnyerte:)Kapott egy Hot weels kisautót mellé egy zacskónyi kemény cukorkát.
Farsang napján 5-kor ébredt és 6.40-kor már az oviban volt!Nagyon várta!Szülős buli, sajnos az évi négy anyanapomba nem fér bele, idén kihagytam, mentségemre tavaly ott voltam és szerintem feszélyezve érezte magát Vinci. A héten az iskolai nyílt napok miatt már kértem egy anyanapot és még csak február volt.
Az egyik ovis anyukatárs készített róla több fotót és átküldte, végül felvette a katonaruhát, élvezte és boldogan pózolt benne!
Házi sütik helyett most bolti nasikat küldtem be, a versenyekre pedig a papírboltban vettem gyerekbolondító nyomdákat, noteszeket, matricákat, tetoválásokat.
Az idei volt az utolsó ovis farsangunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése