Összes oldalmegjelenítés

2020. március 8., vasárnap

Nőnap

Pénteken Vince volt az utolsó sünis az oviban(16.45-kor)egy kedves rajzzal és egy papír virággal várt.
Nőnapon tartjuk Zoli névnapját is, mindkettő ugyanolyan fontos. Egy új klumpával leptem meg(a másik fatalpú 12 évet bírt ki), az új Batz, hiába 43-as lába, ez kicsinek bizonyult, holnap visszacserélem. Nem volt elragadtatva az ajándéktól, szerinte jó még a régi, aminek levált a talpa és lyukas az orra. Cukrászdás feketeerdő torta szeletet és dobost hoztam haza, annak jobban örült, mint a papucsnak(ami nem jelzésértékű)
Késő délután elmentem a két legnagyobb hiperbe virágokért, minden kifosztva, csak a kókadt, elszáradt, lehullott virágú cserepes növények árválkodtak. Végül innen-onnan 6 cserepes virágot vásároltam(gerbera) Összeszámoltam mennyi óvónéni, dadus, tanítónéni, angol tanárnak visznek a fiúk virágot. Kende elmondta, hogy ki az, akinek szívesen visz és ki az, aki szerinte nem érdemli meg. Közösen sajtos-paprikás korongokat sütöttünk a lány osztálytársaknak(csak 6 vannak, fiúosztály a 3. b)és egy szép Butlers dobozba tettük, egy szalaggal átkötöttük és ráírtuk, hogy 'Boldog nőnapot kívánok!Kende"
Vinciéknél angol anyanyelvű óvónéni is jön különböző országokból, most a Fülöp szigetekről vendégeskedik náluk Gearly. Vince állította, hogy már hazautazott, írtam az óvónéninek, hogy mi a helyzet vele(nehogy kevesebb virággal menjünk holnap, ciki lenne), elutazott valahová-Európán belül-kedden jön.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a virágod, amit kaptál :) , boldog névnapot a nemzetközi Zoltán nap alkalmából! Nagyon aranyosak vagytok, hogy ennyire figyeltek az iskolás/ovis nőnapra :) !!!

    VálaszTörlés