Összes oldalmegjelenítés

2020. március 25., szerda

2020.03.25.

Mamának ma van a 81. születésnapja.
Telefonon megköszöntöttük, karácsony óta nem láttuk és nem tudjuk, hogy mikor látjuk egymást újra. Jön-megy, most a hideg kicsit maradásra bírja, de ahogy jön a tavasz, nem tud otthon ülni a fenekén.
Kende délelőtt tanul egy adagot, délután egy másikat. Ma már matekból új anyag jött, könnyen, gyorsan megértette. Angolból két szöveget hallgatni kellett, hozzá kapcsolódtak feladatok. Előfordult, hogy kártyavárat építettünk és azt kellett lefényképeznie egy feladathoz. A készségtárgyak hétvégére maradnak, őszinte leszek, nekem sincs kedvem hozzá. Hittanból hétfőn online órájuk lesz. Tegnap kimentek a trambulinba ugrálni és sikítva kiabáltak, hogy jégdarabok vannak benne. Vincével hol könnyebb, hol nehezebb. Egyedül nem játszik el, csak ha valamit szerelni kell, hiába írom ki a játékos ovis fejtörőket nem érdekli. Nem ül le. Ha azt mondom, hogy most játszunk(tanulva játszunk), akkor addig partner, amíg nyerésre áll.  A Móra kiadótól rendeltünk könyveket, holnap hozza a futár. Kende érdeklődik a római történelem iránt:)
Jókat eszünk, már a reggeli sem hétköznapi: rántotta, amerikai palacsinta, tejbegríz vagy tejberízs, melegszendvics, hal/tojáskrém stb. Azt gondolom, hogy kibírják ebédig, de nem(gyümölcs sem elégszenek meg tízóraira) Miközben töltögetem fel az óráim csak azt hallom: éhes vagyok!éhes vagyok!éhes vagyok!!Úgy érzem, hogy állandóan főzök, tálalok, asztalt szedek le, mosogatógépet pakolok. Egymást érik az étkezések.
Családi filmeket kölcsönzünk, eddig megnéztük az Almagombóc banda I-II, Összekutyulva, Dzsungel könyve, Csingiling, Aladdin, Asterix és Obelix




3 megjegyzés:

  1. Nálunk is dettó így van az éhséggel, étkezésekkel, mintha egy összefüggő folyam lenne az egész :) , de gondolom mindenhol ez van. Mondjuk így dolgozni is ezek mellett, nem kicsit lehet fárasztó... Kitartás és nagy ölelés Nektek!!!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is, főleg Ákos, a kiskamasz, állandóan enne.

    VálaszTörlés
  3. Én már azt mondtam itthon, hogy ha ennek egyszer vége lesz, akkor lelakatolom a konyhát, és eldobom a kulcsot.

    VálaszTörlés