Összes oldalmegjelenítés

2020. március 21., szombat

Az első hét tapasztalatai

Összeteszem a két kezem és örülök, hogy van udvarunk(nehéz lehet több gyerekkel lakásban, erkély nélkül)A nap nagy részét kint töltjük/töltöttük, ma már érezzük, hogy csípős az idő. Nézegetem netes oldalakon a két személyes hintaágyat,Möbelixnél találtam a legkedvezőbb ajánlatot, ki nem szállítják, az áruházba pedig nem megyünk be(ennél nagyobb bajunk ne legyen), Vincivel az OBI virágrészlegén böngésztünk online, vásárlásig nem jutottunk, még várunk és tartalékoljuk a pénzünket. Kende kapott egy használt görkorit, az udvar egy szakaszán tud gyakorolni, befelé dől a lába benne, csetlik-botlik.
Hihetetlen, de alvó üzemmódba kapcsoltunk a héten. Rengeteget aludtunk!Ebéd után akár 2 órát is, a megszokott reggel 6-os ébredés helyett, lett 7 és este már 21-kor mindenki ágyban. Mindenkire máshogyan hat a körülöttünk lévő világ, hírek, borzalmak. Ránk így. Az egyik szomszédunkra pedig úgy, hogy felhívott reggel, menjek már el nekik az utca végén lévő ősteremelői piacra, mert rakatott el húsokat, mert ők nem mozdulnak ki(3 gyerek, kettő belőle gimnazista, 1 áltsulis,2 otthon dolgozó felnőtt és 1 nagymama). Mondtam, hogy ne haragudjon, de mi sem megyünk ki. Nem is értem, hogyan gondolta, hogy majd leszek annyira kedves(balek), hogy elmegyek helyettük.
Kendének a sok kézmosástól, fertőtlenítéstől vörös foltok vannak a kézfején, száraz a bőrük mindkettőjüknek. Házi levendulás krémmel(csak természetes összetevőket tartalmaz)kennem a kezüket, valamelyik nap jutott Vince arcára is belőle, rögtön feldagadt tőle, allergiás reakcióba lépett.
Az online tanulás/tanítás még gyerekcipőben jár. Úgy látom, hogy Kendééknél nehéz lépést tartani a kiadott feladatokkal. Most fogom a hittant és az angolt átküldeni. Akár ez az egész online, digitális tanítás/tanulás lehetne egy új örömforrás is, de jön az információ cunami és frusztráltak leszünk, hogy nem tudjuk határidőre feldolgozni az anyagot.
Olvasunk és nézzünk híreket, féltem Mamát, aki nem tartja be a szabályokat. Jön, megy, mintha nem venne tudomást arról, hogy milyen veszélynek van kitéve(szerinte csak Pesten van ez az egész), nem megyünk köszönteni.
Itthonlétünk alatt jókat főztem, sütöttem(palacsinta vacsora, húsleves, csirkepöri, zabpelyhes, gyümölcs, paprikás krumpli, kakaós tekercs stb), a fiúk megnézték az Almagombóc 1-2. részét, kártyázunk, rajzolunk és a pinteresten jobbnál-jobb ötletek vannak. Kendével tablót készítettünk technikára a víz világnapja alkalmából, előkerültek a régi TATU újságok, rejtvényt fejtettek benne a fiúk, rajzoltak, feladatokat oldottak meg.
Közben a továbbképzésre, amire "járok" ápr. 5.-ig  három beadandót kell készíteni, egy kb. 1 nap, amíg megírom, nagyon összetett témák vannak, eltervezem, hogy a csendes pihenő alatt elkezdek egyet írni, hozzá olvasni, de én alszom el először:)
 Az előzőek értékelését megkaptam a héten, nem gondoltam volna, de szép eredményeim lettek.
Vincét áprilisban kell beíratni az iskolába, még nem tudom, mi lesz addig. Közben vannak még bennragadt színházjegyeink, aminek az árait(nem olcsók)valahogyan szeretnénk visszakapni.

1 megjegyzés:

  1. Na pont ma néztem hintaágyat én is. 😄Bár nem rendeltem még, piszok drágák, de ránk férne egy új...

    VálaszTörlés