Összes oldalmegjelenítés

2019. augusztus 27., kedd

Nyomdázás fürdőszivaccsal

Ezt az ötletet is a Pinteresről lestem. Kapom a hírleveleket, lementem azokat, amik szóba jöhetnek. Vince imád ragasztani, vágni, szöszmötölni papírral. Kende más tészta, olyan furcsa, hogy évek alatt mennyit változnak. Ahogy alakul az egyéniségük, úgy változik az ízlésük a szabadidő eltöltését illetően is. Ovis korában például ő is szívesen leült festeni, gyurmázni, kézműves ajándékokat készíteni, ma már egyáltalán nem érdekli, hiába hívom le sem ül mellénk(helyette olvassa inkább a Mágikus állatok Vakáció c. részét)Megutált rajzolni, ebben nagy szerepe van szerintem az iskolának, mindig csodáltam a kreativitását, fantáziavilágát, ami nem csak szóban hanem képekben is megjelent. Sajnos már csak múlt idő. Gyötrelmes az olvasónapló illusztrálása is, inkább oldalakat ír , mint, hogy rajzoljon, pedig az osztályfőnök szavait idézve: "a rajz természetesen gyönyörű legyen!"
Egy elhasználódott fürdőszivacs közepét összefogtam a hajgumimmal(fogyóeszköz, nem sajnálom)

, a szivacs oldalait és a közepét is más színekkel festette be Vince,
aztán már csak a csáp megfestése maradt.
Több szülinap, névnap lesz szeptemberben. Törekszem arra, hogy mindig legyen az ajándék mellett valami személyes.

1 megjegyzés:

  1. Annyira aranyos Vince, ahogy alkot :) ! Nálunk is Tománál egyre inkább esik vissza a kézműveskedős énje, sajnos fiúknál általában ez elég gyakori szerintem, Máténál is hasonló volt, Toma még azért néha mutat érdeklődést, de mondjuk tavalyhoz képest is jóval kevesebbszer... Úgy sajnálom Kendét a rajz miatt, pedig emlékszem, hogy milyen szépen rajzol, nem is értem, hogy lehet így viszonyulni ehhez a suliban, különben is, kinek mi a gyönyörű, arról nem is beszélve, hogy ha valakiben megbújik a tehetség, ezzel csírájában fojtanak el mindent...

    VálaszTörlés