Összes oldalmegjelenítés

2018. október 29., hétfő

Vinceszáj

Örökös probléma a fogmosás(mindkét fiúnál, 2 éve kaptak elektromos fogkefét is, hátha megjön a kedvük, de tévedtem, az is igaz, hogy nem kedv kérdése)
Az ovis szülőin is elhangzott, hogy nem tudnak helyesen fogat mosni a gyerekek. Hiába mutatom, csináljuk együtt, de nem érdekli, maximum a fogkrémet megeszi(amelyik nem csípős)és a végén jó nagyot köp a tükörre...
Nem indulunk úgy el, hogy nem mosol fogat!
Nem mosok, mert mostam már hétfőn!
Melyik hétfőn?
A múlt héten.

Járt náluk az oviban a fogorvos. Kérdezem délután a dadustól, hogy minden rendben ment?Persze!
Erre Vince: Nekem azt mondta, hogy zöld a fogam!!
Várom az eredményt. Nem látom, hogy mozogna bármelyik foga(Kendénél is később kezdett az átlagnál kiesni és nekem is van még tejfogam:)és lyukast sem találtam.
Az már most látszik, hogy fogszabályzó kell majd!
(Én is hordtam 5 évig..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése