Összes oldalmegjelenítés

2018. október 8., hétfő

Felújítás nyolcadik rész

Természetes fény az üvegtéglán keresztül jön be

Képes beszámoló a dolgozó szobámról. Ami tavaly még játszószoba volt, ezt kettéosztottuk és lett belőle Vincinek egy vagány fiú szobája és nekem egy dolgozós részleg. Néhány évvel ezelőtt ez volt a háló és a gyerekszobánk egyben, konvektorral, hajópadlóval, régi nyílászárókkal, dupla nagy üveges ajtóval. Ez már a múlt.

Csónakból lett könyvespolc

Íróasztalom


A bohókás kanapé elsőre szerelem. A festményt Zoli vette még legénykorában.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép minden, az íróasztalod különösen tetszik :) !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, az Ecserin vettük, ahogy sok minden mást is(nem újonnan vásárolt bútorok)

    VálaszTörlés
  3. Az Ecseri tényleg egy aranybánya, ügyesek vagytok, bár én már nagyon rég voltam kint, de én is nagyon szeretem a régiségeket, és pont mostanában jutott eszembe, hogy ki kéne mennem :) , szóval ez kicsit arra terelget :) ...

    VálaszTörlés