Összes oldalmegjelenítés

2018. február 27., kedd

Nyílt nap az iskolában

Hétfőn és szerdán nyílt napot tartottak a suliban. Felosztottuk egymás között, hétfőn, környezet órán én voltam, szerdán Zoli volt matekon és írás-olvasáson.
Hétfőn kevesen(4 szülő)mentünk el, szerdán Zoli szerint teltház volt. Kende barátjának még a nagyszülei is jelen voltak. A környezet órát nem az osztályfőnök tartja. Gyerekek-hiába első óra-aktívan részt vettek minden feladatban, lelkesen jelentkeztek(majd kiestek a padból), sőt Kende és még néhány fiú versenyeztek azon, hogy ki készül el hamarabb a kiadott feladattal(ezt nem engedélyezte a tanító néni).
Ami feltűnt, hogy a nehezen kezelhető, rosszabb magatartású gyereket(a tanári pad előtt ül, ahogyan Kende is), egyszer sem szólították fel, biztos vagyok benne, hogy a kisfiú is érezte a beskatulyázását. Főleg azok a diákok lettek felszólítva, akiknek ott volt anya, nagymama.
Az óra témája az érzékszervek voltak, előző héten volt a tanító néni szakvizsgája, azon is ezt a témát dolgozták fel. Akkor még almát és tonicot is kóstoltak a gyerekek(nem kirakat óra, ááá:)
Az egyik játékos feladat a tárgyfelismerés, csukott szemmel, ezt élvezték leginkább a kis elsősök. Kende annyira izgatott volt, hogy felállt és belelesett a kincseket rejtő dobozba(órán nem mozdulunk meg.)Kb. 30 percet tudtak intenzíven figyelni a kicsik, ami szerintem nagy szó, utána mocorogtak.
Az óra végén a testrészeket mutatták meg magukon, egyre gyorsabban sorolták fel, miközben mozogtak. Kende bekiabálta, hogy ő ezt el tudja mondani angolul is, de ennek csak én örültem:)

1 megjegyzés:

  1. Hát nem szerettem bele ebbe a suliba sem, bár a miénk is hasonló, mit mondjak....A bemutató órának nem szokott köze lenni a sima pór tanítási órához és a gyerekek ezt mindig el is mondják (felsőbb osztályban főleg). Node legalább látjuk milyen cukik együtt és külön. :)

    VálaszTörlés