Összes oldalmegjelenítés

2018. február 19., hétfő

Kilyukadt nadrágok

Múlt héten három nadrágot lyukasztott ki Kende. Éljen a kidobós játék!
Péntekre már olyan vörös-lila pukli volt a térdén, ami úgy nézett ki, mint egy kinövés.
A nadrágokról annyit, hogy gumis derekút vagy állítható derekú bélelt nadrágokban jár. Magas, vékony, tehát a szabása sem mindegy. 2-3 olyan üzlet van, ahol be lehet szerezni a számára előnyös, jó minőségű nadrágokat. (megkérik az árát)Vastagnak kell lennie, mert a templomban hideg van, a suliban hétvégére kikapcsolják a fűtést. Bármikor megyek az iskolájába mindig fázom(pedig nem vagyok fázósfajta)
Az esztétikum is fontos: farmert ritkán adok rá.
Varrni nem tudok és nem is áll szándékomba, hogy megtanulok. Eddig  ezeket stoppoltattam a varrónőnél, pénteken is vittem a következő adag szállítmányt:(Két térdén kellett volna helyrehozni és 1600 ft kért, inkább hazahoztam.
Elmentünk a közeli plázába, de bélelt, "elegáns"nadrágot nem találtam. Helyette olyat, aminek már eleve lyukas volt a combján, térdén, olyat igen!
Most mondtam neki, hogy focis kártya helyett nadrágokra gyűjtjük a pénzt...........

2 megjegyzés:

  1. Ja, ja, én is gyakran járok a "varró bácsihoz"... :-(

    VálaszTörlés
  2. Nekünk is van egy varrónőnk, akivel toldoztatunk-foltoztatunk, Tománál az itthoni nacik is pikk-pakk kilyukadnak, sajnos...

    VálaszTörlés