Összes oldalmegjelenítés

2017. január 23., hétfő

Névnapos

Annyira, de annyira várta!Számoltuk vissza a napokat, egy évben egyszer van ilyen, akkor megadjuk a módját.
. Az egy-kettő már nagyon megy, mutatja is a kettőt a mutató -és a középső ujjával. Ha még valamit kér(játékidőt, finomságot), akkor mutatja a békejelet:)
Ünnepi reggelinek zabkekszeket sütöttem. Miután kivettem a sütőből, rögtön leteszteltem(új recept), isteni lett(jó sok kókusszal), pedig nem daráltam le a zabot.
Ajándéknak egy szakácssapkát kapott köténnyel, menő, de nem hajlandó magára venni.
Pedig azt gondoltam sikere lesz, tévedtem. Állandóan süt-főz, mint az anyja:) Házon kívülre(előfordul, hogy a szobába is felveszi a hátizsákját) visz magával valamilyen harapnivalót és kulacsot, gondoskodik magáról:)
Látom, hogy ő is rákapott az olvasásra. Legnagyobb boldogságomra. Berci sorozat doktoros részét kapta meg. Bori sorozatból jóval több jelent meg, mint a Bercisből.
Vasárnapra meghívásuk volt az Elevenparkba, de inkább kihagytuk, ahogy az ovit is. Folyamatosan folyik az orra, nem trutyis, de jön belőle. Elvileg szerdán mehetnek közösségbe. Zolival váltjuk egymást napközben és közben többször elmondjuk, hogy milyen jó hely az ovi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése