Összes oldalmegjelenítés

2017. január 25., szerda

Folytatásról

Két(három)helyen is dolgozom, az egyiken keddre kértem egy anyanapot, hogy a másik munkahelyen megrendezésre kerülő konferenciára el tudjak menni(a téma érdekelt, neves előadók izgalmas előadásait)hallgattam két orrfújás, tüsszentés között. Az első szünetben leléptem és hazajöttem, a náthától gondolkozni nem tudtam, a szép kulacsom ottfelejtettem, este jutott eszembe, írtam az egyik munkatársamnak, megvan, eltették.
A mai munkát lemondtam.
A fiúk elvileg mától mehetnének közösségbe. Kende nem hajlandó inhalálni, gyógyszert bevenni. Így nem egyszerű gyógyulni. Ma kruppos köhögésre ébredt, kabátban, meleg sapiban, sálban(legalább ő felveszi, nem úgy, mint az öccse)beállítottam az ablakba. Dühében onnan is ordított rám.(Apja nem érti, ismeri ezt a fajta gyógymódot, pedig látványosan javult a száraz köhögése)
Ha beveszi/megissza az antibiotikumot, gumicukrokat kap(mini maci). Pohár mellé felállítjuk a cukorkákat, de így is könyörögni kell(előfordult, hogy rohant a wc-re kiköpni). Kendus hajnal 5-kor visítva ordít a tv-t. Így is sokat nézi, ha beteg. Jobb pillanataiban azt kéri, hogy hívjunk el valakit hozzánk. Panaszkodik, hogy oviba nem mehet a pajtikhoz, akkor legalább hívjuk át Lilit(aki 3 hete beteg!)Neki egyébként is elege van mindenből. A kialvatlanság minket is megvisel.
Vinci szerintem jól van, nem akarom elkiabálni, de holnap szeretném oviba vinni.

Tegnap volt szülői, kihagytam(Zoli dolgozott). Személyi változások lesznek a csoportban, megtudtam, hogy idén elmegy az egyik angolos óvónéni, egy másik magyarost, akinek nincs diplomája, de jövőre végez, őt is elveszik a csoporttól(vezetői döntés)Most lobbizunk mellette,mindenki kedveli. Középkorú, gyerekszerető. A másik magyaros még jövőre lesz, aztán nyugdíjba megy. Hm. Hiányszakma az óvónő(is), nagy a fluktuáció.

Hétvégi programunkat újratervezzük. Szülinapomra wellness hétvégét kaptam, takonykórosan hanyagoljuk a vizes szórakozást.

3 megjegyzés:

  1. Gyógyulást Nektek! Nálunk is Toma ma kruppos köhögéssel kezdett, csak úgy, minden átmenet nélkül, éjjel (szerencsére) aludt mint a bunda. Valahogy januárban mindig beleesünk egy ilyenbe, tavaly is ez volt... Remélem hamar jobban lesztek!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást nektek is! A krupptól kiver a víz...

    VálaszTörlés
  3. A kúp sokat segít. Holnap lesz 1 hete, hogy itthon vannak, elmúlt Kendusnál a láz, de az orrukat továbbra is tamponálni lehetne...

    VálaszTörlés