Összes oldalmegjelenítés

2016. november 14., hétfő

Dühítő

Fogadóórát kértem az ovis logopédustól, aki hetente kétszer(szakértői vélemény szerint háromszor kellene, de a kettőnek is örülök)viszi Vincit foglalkozásra.
Már az elérhetőségét sem volt egyszerű megkapnom(kérdőn nézett rám az óvónéni, hogy miért nincs a faliújságon), aztán sokadik kérésre csak sikerült.
Megbeszéltünk egy hétfő reggel 7.30-as találkozót, ő is és én is 8-tól dolgozunk.
8-ig vártam rá, majd hívtam(erre nem reagált) és írtam neki egy sms-t(ő is tudja az én számom), hogy bocsánat, de én eddig tudtam rá várni, keressen meg egy újabb időpontért.
Valamikor 11 körül hívott, hogy ezer bocsánat , de ő elfelejtette.
Hm.
Újabb időpont megbeszélése(mert engem igenis érdekel, hogy, mint szakember ő mit és hogyan lát a fiam beszédfejlődését illetően).
Majd hozzáteszi, hogy vasárnap írjak már neki egy emlékeztető sms-t a fogadóóra időpontjáról.
Visszakérdeztem: nincs naptára, mobilja, ahol egy feljegyezhetné és pl. a telefonja emlékeztetné????
Ez az, amit én soha nem tennék egy szülővel.
Különbözőek vagyunk.
Dühös voltam.

Folyik a betonból a víz a házunk előtt.
Kihívom a vízműveket, amire kiérnek már az egész burkolat ellepte a víz, mindenhol pocsolya.
Megállapítják, hogy valójában csőtörés van.
Majd 36 óra múlva kijönnek ismét(!)és megoldják a problémát.
De miért nem most, amikor itt vannak, miért kell 36 órát várni?????


2 megjegyzés: