Összes oldalmegjelenítés

2016. február 25., csütörtök

Tetováltunk

Szeretjük a tejsütit(na jó, minden, ami pöttyös szeretünk), ha ötös csomagolásban veszem, akkor jár hozzá egy tetoválás. Ezt kicseszésnek érzem, miért nem ötöt adnak az öt tejsütihez?!
Nekem két fiam van, megy rajta a vita, hogy ki kapja meg az egyetlen tetkót.
Kende régóta szeretne tetováló készletet, a héten jártam a Müllerbe és vettem(azt szoktam mondani, hogy a Müllerben minden van, ami ott nincs, az nem is létezik:)
Fiús tetováló sablonok(színes és fekete-fehér is), bőrbarát, színes filctollak(alapszínek), csillám, ecset, szivacs tartozik a készlethez.
Már az oviban elújságoltam Kendusnak, hogy mi várja őt itthon(olyan vagyok, mint a gyerekek:)
Ha lúd, legyen kövér.....rögtön kettőt is feltettünk a karjukra(Kendének az izmos, kockás hasán már van egy tejsütis)
Fürdésnél kijelentette, hogy nem érheti víz a tetkóját!
Az oviban azt mondat az óvónő, hogy "így"nem mehet oviba.....Kérdem én, mi van azokkal a lányokkal, akiknek ki van festve a körme?!

1 megjegyzés:

  1. Nálunk is menő a tetoválás, de ritkán látok "normálisat". És komolyan szóltak érte az oviban??? :-(

    VálaszTörlés