Összes oldalmegjelenítés

2016. február 8., hétfő

Anyanap

Krisztusi korba léptem:)
Érzem már, hogy itt-ott recseg-ropog, hogy egy sima vállkörzésnél micsoda hangok jönnek elő....na igen, tenni kell(ene)ellene, mindennap és nem hébe-hóba.  Két méretet híztam szülés óta, ami durva.(Előtte sem voltam vékony...most a teltkarcsú kategóriába sorolom magam)
Több,mint 5 éve vagyok anya, nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb az életem, mint a fiúk születése előtt.
Játszóruciban:)
Születésnapomon minden rólam szólt, már reggel arra nyitottam ki a szemeim, hogy három pasi masszíroz:)Aztán bőséges reggelit kaptam, Zoli mindent megcsinált helyettem!
Gyönyörű orchideával leptek meg a fiúk.
Kaptam hozzá tápoldatot is,mégsem tündököl már kezdeti fényében....
Kendus keresztelőjére kaptam a barátainktól orchideát, amit túlöntöztem. Ebből tanultam, most elővigyázatos vagyok(mégis hullik a levele, miért?!)
Kendustól állatos matricákat ajándékozott nekem-az oviban kapta a házi feladatokért és a maciszépségversenyen való részvételért-, ő akit szeret, ajándékokkal halmozza el.
Kezünkben a nyertes macikkal:)
Vininek a bújás a szeretetnyelve, ha kiborít és tudja, hogy rossz fát tett a tűzre, jön és ölel.
Ha már úgyis az én napom volt, beszerveztem Ronit felvigyázónak, mi pedig kettesben vásároltunk és pizzáztunk. Bevallom, felemelő érzés időnként nyugodtan kajálni(alaposan összerágni az ételt és mélyen egymás szemébe nézni:) A vásárlásról annyit, hogy egy bizonyos márkájú fehérneműért indultunk el, ehelyett hazajöttünk fiús ruhákkal:)
Szülinapokon élményajándékként utazunk, idén Balatonfüred volt a célállomás.

2 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot! :-)
    Az orchideák nálam sem maradnak meg hosszú ideig, nem értem én ezt... :-(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Boldog Születésnapot!!

    VálaszTörlés