Összes oldalmegjelenítés

2015. augusztus 26., szerda

Lila pukli története

Már egy hete a nátha uralkodik rajtunk. Felszakadt, aminek fel kell szakadnia, nincs senkinek láza, de nyomottak és taknyosak vagyunk, rossz a közérzetünk na meg kialvatlanok.
Vinci "rossz" beteg, ha nála nem kerek valami, akkor nem alszik, nyafizik, földhöz veri magát ellentétben a tesója fekszik, ha beteg és alszik:)
Vinci fáradságának nyomát az arcán viseli: két dudorral lett a héten gazdagabb. Az egyik zöld színű, úgy szerezte, hogy nappal-aznap is kb. 20 percet pihent napközben-a félig nyitott ajtónak nekirohant.
A másik pukli lila színben játszik és nagyon látványos. Olyan a kis feje, mint egy földrajz térkép.
Este nehezen lehet elaltatni, annyira kimerült, hogy valamelyik éjszaka még ruhát is cseréltünk rajta, mert az izzadságot facsarni lehetett belőle. Sírt, bementem visszaaltattam(vagyis azt hittem), aztán megint rázendített, akkor már rohantam a konyhába vízért-hátha szomjas-, kivágom az ajtót(én is félálomba voltam már)ő meg beállt az ajtó mögé és ott álldogált. Szegényke a könyvespolcról pattant vissza. Akkor már a fájdalom miatt sírt.
Végül éjszaka már én vándorlok el az ágyunkból. Reggel arra ébredek(felriadok), hogy ismét sír...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése