2015. augusztus 9., vasárnap

Siófokon

A napirendünk a következő:
1. Reggeli: A játszósarokhoz legközelebb lévő asztalhoz ülünk le reggelizni, így van esélyem arra , hogy én is jóllakjam.
2. Játszótér: a hotel udvarának végén van egy kis játszótér. Minden igényüket kielégíti: homokozó, ahová Vinci hordja a vizet a medencéből, nyakig sárosan megyünk fel a szobába, nyaralunk vagy mi a szösz. Teniszpálya, amit hol röplabdapályának, hol focipályának használunk. Kendus a hintázásért van oda meg vissza, Általában a csúszdát és a mászókát is csak ők használják.
3. Fürdés: Balaton tőlünk kb. 4 km-re van. Amire szükségünk van, azt a környéken is megtaláljuk. A hotel területét akkor hagyjuk el, ha vásárolni megyünk vagy a közeli csárdába ebédelni. A hamburgerest és a fagyizót se hagyjam ki. Kb. 10-15 perc sétával mindent elérünk. Még nem voltam annyira bátor, hogy bevállaljam velük a Balcsis lubickolást. A parkolás, a holmink elhelyezése, amíg fürdőzünk és a wc használata (nem vagyok a vízbepisilés híve, ha Kendének vagy nekem kell wc-re mennem, akkor mennénk csapatostul, a hotelban a wc szembe van a medencével)tántorít el leginkább a Balatontól.
4. Ebéd: hétfőtől-szombatig a közeli csárda menüjén élünk. Két adagot kérek, abból mindig marad vacsorára is. Kendének nagyon bejön a menzaízes leves: kétszer, háromszor repetázik pl.:: a kaszáslevesből(előtte nem hallottam ilyen levesről, sima zöldségleves, daragaluskához hasonló betéttel)
5. Alvás: hiába a tetőtéri szoba és a kánikula, 2-2,5 órát durmolnak délután.
6. Játszótér
7. Fürdés: Vini amennyire félt a víztől(már a látványától is),most annyira megszerette a fürdőzést, nyafizik, ha úszógumi van rajta. Menőzik, ha leér a lába és szemrebbenés nélkül bemenne az 1.60 vízbe. Gondol egyet és megy a másik medencébe. Kendus is szerez úszógumi nélkül fürdőzni. Ma kölcsönkapta Kiara úszószemüvegét és próbálkozott a víz alatti úszással. Egyszer majd csak rájön, hogy csukott szájjal a legjobb merülni:)
8. Fagyizás: "tekerős"fagyi, olyan,mint amilyen gyerekkoromban Orosziban volt.
9. Vacsora
10. Alvás

Ma meglátogattak Kriszék, sokat nevettünk, fürödtünk, dumáltunk. Kende és Kiara nagyon egy hullámhosszon vannak, búcsúzásként majdnem elcsattant egy szájrapuszi.