Összes oldalmegjelenítés

2015. augusztus 7., péntek

1 felnőtt+2 gyerek

Ilyen felállásban nyaralunk: 1 felnőtt+2 gyerek
A ház még nincs kész, sőt lakható formában sincs, valahová menni kell, kerestem egy kiadó szobát Siófokon és lejöttem a fiúkkal.
Nincs messze Pesttől, mégis kb. 2óra volt, amíg ideértünk: baleset, útlezárás miatt akadt olyan szakasz, ahol csak araszolgattunk. Tartottunk pisiszünetet is, Vinci gondoskodott arról, hogy a vezetés mellett rá is figyeljek: menet közben a fejére húzta a pogácsás zacskót-pogácsát megették, az összes morzsa a fején és az ülésen landolt.
Elfoglaltuk a szobát, ami tetőtéri, klíma nélküli, szerencsére redőny van.
Szimpatikus itt dolgozó fickó adta át a szobakulcsot. Látta, hogy egyedül vagyok és mindenben segített: felhozta a kocsiból a csomagokat, hozott egy ventilátort és még az úszógumikat is felfújta.
Más ajánlott a közelben olcsó, menüs étkezési lehetőséget. Első nap, amikor késő délután beestünk már nem volt menü, de a pincér felajánlotta, hogy amíg itt leszünk mindennap eltesz nekünk két ebédet.
A közeli kisboltban műanyag kanalakat kaptunk ingyen-fizettem volna érte, de a néni nem fogadott el pénzt."Aranyoskám, egyedül van két gyerekkel, tegye el a pénzt". Fagyizóban gratis tölcsért kapnak a fiúk.
Ha babakocsival közlekedünk segítenek.
Az apartmanházban rajtunk kívül van egy másik anya két gyerekkel, sorstársként az első nap beszélgetésbe elegyedtünk,  külföldi apa a lányával. Nem egyedi az esetünk.
A legnagyobb félelmem az volt, hogyan fogok velük medencézni(fedett és kültéri medence is tartozik a szálláshoz, nem abban az épületben van, ahol a szobánk, cirka 2 perc séta), hogyan tudok mindkettő  csemetémre figyelni. Rögtön az elején leszögeztem a szabályokat: úszógumiból nem bújunk ki, egyedül nem megy ki Kende a vízből és csak annyira mehet el tőlem, amíg lát engem és én is látom őt. Belejöttünk a közös pancsolásba is!

3 megjegyzés:

  1. Még nem írtam Neked, mert csak mostanában csatlakoztam hozzád, de nagyon tetszik és ügyes vagy, hogy így elindultál két gyerekkel nyaralni :) ... Megértelek, mert én is jártam már hasonló cipőben, nyaralni nem jutottunk ugyan el a két fiammal (ez régebben volt), de nem sokon múlott :) ... Hasonló programokat látok nálad, mint amerre és amire mi szoktunk járni, szóval jó itt nálatok :) ... Jó nyaralást kívánok Nektek :) !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Vivien!
    Te is írsz blogot?Ha igen, akkor szívesen olvasnálak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, írok blogot :) , múltkor meg is akartam írni neked, csak valahogy kimaradt :) , örülnék neked nagyon :) . Itt találsz meg: csaladmorzsak.cafeblog.hu

      Törlés