Összes oldalmegjelenítés

2015. július 25., szombat

Textilfestés

A pólófestés is szülinapi hagyomány már nálunk.
Tescóban vásároltam jó minőségű olcsó pólókat a fiúknak. Kendus egyszínű fehéret kapott(már a sulis részlegről kell neki ruhát venni...ajjajj), Vini színes pólócsomagot kapott(három van kettő áráért).
Kendusnak a nevét ráírtam, ő átszínezte a betűit.
Aztán szabadkezet kapott: a nyaka köré nyakékhez hasonlót rajzolt,
állatokat is rajzolt(egérben már profi), hátoldalára egy komplett tornatermet!
Az egészet ő találta ki, használta az öt alapszínt.
Vincinek is ráírtam a nevét, rajzoltam neki macskát, halat a hátoldalára és autót az elejére. Utána természetesen ő is szabadon alkothatott.
Színezett, firkált(bútorra, kőre is. Simán nedves ronggyal lemostam, nyomot nem hagyott semmin)
Nagyon élvezték. Abban feszítettek Vinci szülinapján és holnap is abban lesznek, amikor tortázni, ünnepelni fogunk. Amerre jártunk, többen megcsodálták őket az egyedi felsőrészükben.
Milan márkájú textilfilccel dolgoztunk, az útmutatás alapján rajzolás után vasalás következik.
Az utóbbi kimaradt, kimostam 30 fokon őket és nem kopott ki a minta.
Elteszem emlékbe a pólókat, ha kinőtték őket.

1 megjegyzés: