Összes oldalmegjelenítés

2015. július 8., szerda

Kezdődik!!

Holnap kezdődik a nagy bummm.
Betonozás, falbontás, lépcsőfeljáró építés, szigetelés, nyílászárók berakása.
A könyvek dobozolása, szelektálása a legnehezebb. Könyvmoly vagyok, Kendével együtt. Rengeteg könyvem van, főleg az egyetemi évek óta/alatt halmozódtak fel. Könyv könyv hátán, ömlesztve. A gyerekkönyvek vannak  csak külön. Zolinak néhány régi darabja van, inkább filmes,mint könyves. Három nagy dobozzal selejteztem ki, olyanokat,mint 20 évvel ezelőtti hahota könyvek vagy pl. Mátészalka történet. Első nap, amikor kitettem a ház elé azt mondta Zoli, úgyse kell senkinek, vigyem el a szelektívhez. Láss csodát, a szomszéd elvitte, bevitte a pszichiátriára, ott könyvadomány gyűjtés zajlik. Szerencse, hogy a másik szomszéd költöztető cégnél dolgozik, ő azzal segített, hogy papírdobozokat hozott nekünk, pont annyit, amennyire szükségünk van.
Pont jókor jött a lehűlés, már nehezen bírtuk/bírtam a benti 27 fokot. Vinci az elmúlt napokban szétrágott két cumit és alig aludt. Mindenhol leteszi a fejét, de nem alszik el. Jellegzetes Vini póz a fej le popsi égnek. Utálja a pelust, leszedi magáról, melegíti. Gondoltam egy nagyot, akkor legyen pucéran, nagyon élvezi, majd jelez nagydolognál, többször ráültettem a wc-re. Kende szobáját 10 centinként megjelölte...Az tűnt fel, hogy kakis a body, aztán a takaró. Felhúztam a redőnyt és láttam a nyomokat. Pisitócsa sehol nem volt ellenben kaki mindenhol.
 Tegnap délután szenvedtem a fülfájásom miatt, éjszakára kifakadt, délben már a Dél-Pestiben "randiztam" a fül-orr-gégészünkkel. Középfülgyulladás, szerencsére magától folyik belőle a váladék, kellemetlen.
Szusszanásként tegnap délelőtt átmentünk Kende ovis pajtijához, "mert neki jó játékai vannak."

2 megjegyzés:

  1. Sok kitartást és türelmet a felújításhoz ;) Fülednek pedig jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Az Aktil duó két nap alatt helyretette a fülem, bár a gyomrom fáj a gyógyszertől.

    VálaszTörlés