Összes oldalmegjelenítés

2014. január 8., szerda

Szálka

Kendus hétfőn oviba ment(hosszú idő után). Délután egy szálkát vettem észre a tenyerébe, kapargatta magának, mert zavarta. Próbálkoztunk itthon kiszedni, csipesszel, zsíros krémmel kentük és zacskót húztunk rá éjszakára(népi praktika). Bíztunk benne, hogy egy kis szálka nem tréfál meg minket, de nem így lett. Reggelre még rosszabb lett a helyzet, bedagadt a tenyere és a szálka körül piros duzzanat volt.
Na ennek a fele sem tréfa, Andi javasolta, hogy menjünk az Ady Endre úti sebészetre, nem kell várni, ügyes a sebész.

Délután a sebészetre mentünk az oviból.(mondtam az óvónéninek, hogy megyünk a sebészetre) Tényleg nem kellett várni, a dokibácsi egy kedves öregúr még viccelődött is Kendussal. Először próbálkozott szálkacsipesszel, de nem jött ki. Egy kicsit vágni kellett(pont odanéztem:(, próbáltam Kendét is rávenni arra, hogy szemezzünk, de ő végignézte. Nem sírt, egyszer felkiáltott. Egy igazi hős, én nem bírtam volna, jól tűri a fájdalmat(születése óta szadizzák a drágámat)
Mikor kiléptünk viccesen mondta Kendus, hogy van benne még egy szálka...........a kisujja hajlatában. Bekopogtunk, megmutattuk. 

Másnapra visszarendeltek, Kendus kapott egy szép kötést a kezére, a ráadás szálkával semmi teendőnk nincs, mert kilöki magától a szervezet.
Tegnap Kendusnak valaki levette a kezéről a kötést az oviba!!!Kende nem kért meg senkit, hogy vegyék le(büszke volt rá), kérdeztem, hogy ki vette le, de azt mondta, hogy az a néni "akinek össze van nyomva az arca".  Az egyik óvónéninek herpeszes vagy ekcémás vagy tudomisén milyen a bőre.Hm. Több nevet említettem, de azt mondta, hogy nem tudja annak a néninek a nevét, aki levette a kötést róla(szóvá tenném neki)

Tegyük fel, hogy aki levette a kötést a kezéről a jószándék vezérelte. De miért tette??Ha gipszben megy a gyerek, azt is leveszik róla?Ennyire buta az a felnőtt, aki ezt tette?Kendust semmiben nem gátolta a kötés, ugyanúgy tudott enni/pisilni/játszani.
Nem poénból volt bekötve a keze, szóltam, hogy sebészetre megyünk, szakszerűen volt bekötve(nem olyan házi tákolmány,mint amilyet én csinálok)
Visszamentünk a sebészetre és  mondtam a dokinak, hogy valaki megelőzte őt az oviban. 
Az oviban nem szóltam, annyi mindent szóvá tettem az utóbbi időben, ezt kihagyom. Változni nem fog a helyzet.
Kendus a kezére már nem kapott újabb kötést(minek, úgyis egy idióta leveszi), szépen gyógyulgat neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése